NUFFNANG

FOLLOW ME

5 Ramadhan

Friday, August 05, 2011 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum,
lamanya tak hapdate sini..
KENAPA???
MALAS?? tidakkkkkkkkk........
Dari sehari ke sehari dok bercakap dengan diri ni...... bila laaaa boleh update blog.. bila bilaaaa...
ntoh bile!!!! :p * skang aku kaunter, dripada aku tidoooor, baik aku update kan? :D * bijak*
Kekangan masa sejak ado baby ni kan..
Bila masa tok diri sendiri, bila masa tok famili... adussssssssssss........

Hari ni dah hari ke 5 Ramadhan. SEKEJAP erk.. ♥ wink wink...
Macam mana puasa kalian sehingga kini? Semoga semuanya dipermudahkan ek? :)

Erm.. aku? Hari pertama puasa dah datang dugaan diserang demam , sakit kepala yang kronik , sakit gg, batuk dan selsema.. aduhaiiiiiii.. memang ' flat' abess.. tapi SYUKUR, masih boleh berpuasa smpai today. Even today pun aku belum lah 100% sihat, buat daripada 'flat' dan transfer jadi 'apartment' n soon ' condo' ngeh ngeh ngeh!!

Apiz : Alhamdullillah, aku berjaya didik dia berpuasa seawal 5 tahun lagi. Alhamdullillah. Now darjah 2 aku harap dia dapat puasa penuh. Darjah 1 cuma TERskip 1 day. Tu sebab dia main lari-lari kar skool. :)

So Far tak susah nak kejut papa dia n apiz bangun sahur, sekali ngan adk dia bangun sahur. Menu sahur apiz senang je.. anak aku ni memang tak cerewet bab makan... hihi, nasi panas² makan dengan ayam goreng crispy + air milo + air suam 1 gelas. enuff. ^_*
Aku dan huby lagi tak kisah, nasi putih + kicap + telor mata da ok.. tapi takkan hari² nak bedal tu kannnnnnnn? .... even laki tak kisah pun, CER buat-buat KISAH. :)

Okey.. selamat berpuasa ye korang.. aku tahu, ramai yang dah prepair baju raya segala, aku n famili belum lagi, we ols suka soping last minit, nak rasa suasana raya :D * KONON **