NUFFNANG

FOLLOW ME

Makan! Makan!! Makanan....... weeeeee

Wednesday, June 15, 2011 2 Comments A+ a-

Aku ni kurus kecik jek okeh.. skang da agak ada isi la juga, tader la tulang temulang je.. kekekeke... =p


Aku memang jenis suka makan tapi memilih!! ..camner tuh? =p


Maknanya, SEBELUM MAKAN, KENA PILIH! ahakzzzzz ......

Jom Zasss antara makanan yang selalu menjunam lam perot aku nie..Fes! aku memang tak makan sayur.. sayur ape pun.. tapi pelik aku ni, kot coleslow kepci, ngan kenny rogers tu reti plak aku makan!! bajet western ah tu? blueksss!!!!






1


Nasi Goreng Udang - Laki aku belikan kat Restoren SAS depan GIANT Nilai.

Not Bad Okeh... walaweh.. .=)





2


Mee Rebus @ Megalanes KL.

Sedap sangat.. memang terasalah udang kering kat kuah dier tu, dah la pekattt.. yummeh. RM 5 hengget

* standart laa harga lam alley.. =)





3


Roti Sardin 1!!! @ As-Salam Bistro..

Sedap!! fav aku cicah kuah dal + sambal.

Terbaek...




4


Set lunch K F C

idamanku selalu..

ahaha.. kalau member² aku g makan kat Tesco Nilai, aku tak bape nak layan makan kat foodcourt, ai dunno y, so... aku tapau kepci dan makan dengan derang. at least, aku hormat kann? ..


Semua ni RM10.30 = banyak tuhhhh!!






5


Dominos Pizza.


Suda 4 kali menTRY pizza dominos nie, lagi sedap dari Pizza Hut upenyee! n paling penting, lagi murah dari pizza hut!


semua 3 kotak ni, RM33.20 =) seeeee!!!!!






6


Nasi putih + ikan pari asam pedas, udang goreng kunyit. RM 5 + air sirap limau. Kat cafe canselori jek.. murah kan??? sedap pun sedap... tapi kena g cafe awal. kalau tak!! tinggal dulang jek =p





7


Nasi Lemak ayam @ As-Salam bistro.

Sambal dia terbaek. ayam dia garingggg ai likeeeeeeee

sume ni RM5.50 -------------> standart la harga mamak kannn...





8


Nasi Lemak telor goreng. Kalau aku kata nasi lemak telor mate, dia bagi aku telor yang kuningnya cair.. aku tak suke, dan ada kemungkinan aku tak makan bahagian nasi yang kena kuning telor... aku pun tatau kenapa!!! =p




9


Roti Telor 1 mamak!!! pun kat assalam bistro nilai.. yang ni kena pesan " bos! saya mau roti telor garing!!! "



10


nasi Kukus @ Kota Seriemas.


Harga RM5


Rase 5 star. Superb!


untuk tempahan pun boleh...........

2 comments

Write comments
CikHaniBhulat
AUTHOR
June 16, 2011 at 2:08 AM delete

ayoyo..semua sedap2..hani tgh lapar ni..tp dpur dh kosong..nak masak mgi n goreng nugget dah mls..jamu mata kat cini je la..huhuhu

Reply
avatar
Yan
AUTHOR
June 16, 2011 at 12:12 PM delete

activity makan - makan ni memang membahagiakan.

Reply
avatar