FOLLOW ME

June 18, 2011

HAKIKAT




Aku kena terima HAKIKAT, aku suda OKU, kurang 1 kelebihan, kihkih..



Kalau tak pakai spek, lori depan mato pun tak nampak, Pintu cermin pun aku lanyak, lif pun aku ciom, ape lagi? kihkih,






nak eksyen la nie..






Aku wat spek baru haaaaaa.......... patutla pakai spek lama tu, kepalo asek pening jek, upanya salah sendiri yer.



Aku tak pakai spek selalu, pakai bila nak memboling, kang tak nampak arrow :P pakai time nak hadap PC, kang huruf lain keluo :P hahahhaa, so buat baru, setelah disajeskan oleh encik somi , urm........ nice,






Power mata sebelah kanan aku naik MENDADAK --------> 100 , daripada 50 jadi 150 ..GULP!! .....belah kiri naik 60 .. wuwuwu... bestnya silau turun,.. turun kenapa? aku tak tahu... kihkih.....






So : aku kena terima hakikat...aku kena pakai spek 24 hrs!! :( ai dun likeeeeeee

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design