NUFFNANG

FOLLOW ME

F.R.I.E.N.D.S

Tuesday, May 17, 2011 0 Comments A+ a-

Banyak istilah.
Kawan biasa-biasa
Kawan biasa
Kawan rapat
Kawan baik
Kawan sampai mati.

huh!

Honestly, suka berkawan, but, asik kena tikam belakang jek..muak suda. boleh?
Da banyak kali kena tikam pon tak mati² ??? =p

Ada jenis kawan yang honest, yang sangat care pasal kita. Tapi adakah ianya jujur? ................ korang jawab sendiri, aku malas.

Ada juga jenis kawan yang oh! depan aku camni camtu bla bla, semua yang aku buat ok, semua yang aku pakai cun, semua yang aku makan sedap. Tapi belakang aku ? : kawan ke tu?

Ada juga jenis kawan yang suka ada pasangan kawan baik perempuan-perempuan, bukan lesbian okeh! .Ada yang suka berkawan baik dan berpasangan lelaki-lelaki * bukan gay okeh! , dan ada juga yang suka punya kawan baik lelaki - popuan. kau ada???

Aku?
Duluuuu ada kawan baik - popuan - popuan * da aku popuan kan? takkan lelaki-lelaki plak? aiyokkkkk!!! ... ada tiga.

Fes dengan arwah Ila, beliau memang serasi dengan aku. Kemudian, dengan arwah Yana, pun begitu, serasi dengan aku, time susah, kami sama-sama susas, time senang, sama-sama senang. itu KAWAN BAIK.
Yang ketiga, tak yah mension nama la ekh? huuhu...Sesapa yang rasa penah jadi kawan naik aku ni.. mungkin orang itu adalah kamu, dan mungkin juga tidak. Yang ketiga ni, pada mulanya ya!! dia lah kawan baik aku selepas Arwah Ila dan Arwah Yana. Tapiiiiiii, selepas beberapa tahun kenal dia, and ai know. Dia treat aku depan² camni, belakang aku.. aduhai, entahlah. Kami makan sebungkus nasi lemak sama-sama, time tak berduit, kami share mineral water time tak berduit, tapi, bila kau senang.. ku di mana ? kau dimana? ------------
Dan aku tak mintak kau tuk balas jasa-jasa aku, if ada, cukup ingat persahabatan kita sudah! ..... so, aku da tader kawan baik popuan da. Semua aku treat sama rata.

Kawan baik popuan - lelaki. - oh ada. ^_^ biar dalam hati okeh.

Urm, tapi sebaik-baik dia dengan kita pun, kadang aku rasa aku ni ganggu life dier ke? Dia memang akan cakap tak, hati? Aku tak tahu, tapi Allah tahu. Pada siapa lagi nak berkongsi kalau bukan pada kawan baik? huhuh..Entahlah, jiwa kacau kot aku ni.

* Cuba tak kacau orang lagi.
* Maaf yer, kalau aku TERkacau life korang. PEACE!