NUFFNANG

FOLLOW ME

Dia Bahagia, Saya Gembira!!

Wednesday, May 25, 2011 0 Comments A+ a-





Alhamdullillah,

Syukur saya kepada ALLAH.


Kebahagian yang bez fren saya cari, akan tiba masanya tak lama lagi.

Syukur sangat². Sebagai orang yang paling dekat dengannya, berkongsi segala suka duka dengannya, sudah pastinya saya rasa sangat gembira! ..


Jadikanlah apa yang telah berlaku sebagai pengajaran dan pengalaman.

Jika kita tidak melalui keperitan dan kepedihan hidup, itu bukanlah kehidupan.


Dear Friend,

Saya sangat bahagia jika kamu bahagia,

Saya sangat gembira jika kamu senyum gembira,

Saya akan menangis gembira bila kamu gembira,


Dat's what a friends for aite? ..
Like u owez said :- ^^^


Kita akan bantu sedaya dan semampu yang boleh.

Jika tidak dapat pun, paling tidak kita menghargai setiao detik yang berlalu dan berlaku.


Than-Q

beeing my best frenz 4ever

coze tahan kerenah saya

coze faham peel gilO saya

coze boleh jadi kawan gurau saya

coze boleh jadi kawan bincang saya

coze boleh pinjamkan 'bahu' jika saya menangis

coze


U ARE EVERYTHING 4 me


Semoga kamu akan kekal bahagia ke akhir hayat oke.
Saya orang pertama yang sangat gembira.



Semoga ikatan ukhuwah ini terjalin seperti biasa.



Saya sayang kamu.


With LUV.



Semoga kamu akan mendapat




^^^^^^^^^^^^^^^^^



KELUARGA BAHAGIA TILL THE END.



AMIN YA RABBAL ALAMIN.