NUFFNANG

FOLLOW ME

Soping Tyme!!

Saturday, April 02, 2011 0 Comments A+ a-

Tuuuuuuuuu dia..

Bila gaji je, harOslah mensOpingkan diri.

Dulu, masa bertiga, soping barang dapo, toys + buku apis

Now da ada ayiez, soping barang ayiez plak.. heheh

EnjoYs the Pixca ♥


** Part Apiz pilih² tOys.. **

Nak jugaaaaaa dia ni

Walopun da pesan,

" apiz, nanti ada adik, takleh da nak beli macam² barang apiz tau "

YER PAPA

tapiiiiiiiii, namapun budak² kan.. TETAPlah NAKKKKK hoho!


tapiiiiiiiii

sampai je tempat sOping, mula lah buat baik ngan papanya.. hohoho!!

-

-

-

-


-

-

errrr ..ni sape yang piley tOys nie? =p

-

-

-

-

Ape saje 2 beranak ni buat eh? aku da penat tunggu ni.....lapo pun yer..!

-

-

-

-

-

-

-

Taraaaaaaaaa....

Soping barang bb dan barang dapor untuk stOk selama 1 bulan.

We Ols memang camni,

disamping kita bOleh bajet perbelanjaan kita, kita pun jadi senangg, tak yah ulang kedai patblas kali =p

-

-

Lauk² beli tOk seminggu sekali laaaa.. hihihi

-

-

-

-

-

The TroLLey

Sikit-sikit, lama-lama punuh =p

-

-

-

-

-

Pampers adik 3 pack saiz S

Susu isian semula adik 5 kotak

Baby Wipes 3

Bedak 3

Syampoo bb 1

Baby Bath 1

Losyen bb 1


errrrrrr , macam-macam sungguh........=p

-

-

-

Errrrr, KOKOcrunch tuuuuuu benda WAJIB beli setiap bulan

Bukannya dia makan time sarapan, pagi, petang , siang , malam di KUNYAH jek laa benda tu, selagi adaaaaaaaaaaa kannnn..sudahnya, 2 hari jek la ada kat dapo!

-

-

-

-

-


☻☻

☻☻

☻☻

- - - huuu, TOYS, tah papo l ayang ko pilih ni nak Oiiiiiiiiii Da banyak giler da tOys ada kan? masih mau mensOping lagi. hihhi .

☻☻

☻☻

☻☻

☻☻

☻☻

- - - - Papa, apiz nak balik * sebab da dapat toys!!! =p *

☻☻☻☻☻☻

☻☻☻☻

☻☻

☻☻

☻☻

- - - Adik! beri the sportiNG! mama dan papa bersOping dengan GUmbira .. Errrr, hari ni sOping TERober BAJET lahhh!! =p

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Thanx U Sista AA The Apamz PolkaDot suda selamat sampai dan suda selamat dimakan.. =p Sangat shedapp Saat ent3 ni ditulis, kuih apamz ni suda tamat riwayatnya =p

☻☻

☻☻

☻☻

☻☻

☻☻

☻☻

☻☻