NUFFNANG

FOLLOW ME

Cari Penyakit

Tuesday, April 12, 2011 0 Comments A+ a-

Masok keje lambat atau tak keje? Adeiiiiiii, pening! ... Opis takder orang, 2 kursus, 2 jaga konter. Tinggal la aku seorang.. La ni, da masok lambat, KONFEM! opis kOson.....:P - - - Errr.. Anak bujang yang seorang itue, carik penyakit! Semalam hujan tersangatla lebatnya ( Nilai - Quaters KLIA) . Nak hambek anak pulang dari sekola, perghhhh, jem doploh menet. Payung? oh! yes! payung.........TAH kek Mano tertinggaL.. so, TADERLA PAYUNG. =p, Yang ada hanyalah sweater haku yang comel dan wangi itew =p, - - - Masa haku nak hambek apis tu, aku tengok elok je dia duduk kat kantin.. tapi nape baju basah????? * hmmm muskIL jap. Pastu, aku sampai kat dier aku tanya. - - - - mama : Piz, nape basah sangat ni? apiz : kena ujan la mama * oh! pandai ko jawab ehh? mama : yela kena ujan, takkan basah sume sekali?? apiz : apiz men ujan tadi, mama lambat sangat!! * grrrrr, rasa nak cepuk je budak ni. haishhh...... =p - - - - - See, pagi ni da demam.. ayoyo....errr..pening la itu la ini la, sekal ingan mak -mak dier demam. hahahah!! * oh! harus kubeli payung hari ni jugak! ...