FOLLOW ME

April 20, 2011

Basi! Busuk!

Aku suka makanan,
Aku suke masak,
Aku suke cekik,
Aku suke mentekedarah,


ngeh ngeh ngeh!! =p
Mak aku dulu sangat arif bab masak memasak ni, perghhh, kagum dow tengok mak aku masak, * mak aku la, mak korang aku tatau* =p
Mak aku main campak - campak je, bape sukatan gule, garam, air, santan, huhu, kalo aku main campak²? mau lauk / kuih / makanan tu laki aku campak balik kat aku.. miahahha ** see!! betapa tak terenye aku men campak²? . ahaks

ok! tutup citer sal masak memasak.. ni aku nak story tentang 'katering' . Orang berniaga.. Woi!! berniaga tu biolah IKHLAS yer. Janganlah bagi orang makan ayam busuk! ikan tak bersiang, sayur tak berbasuh! Mentaliti kotor syial. Memang Bodho laaaa...kena sumpah seranah je ngan orang yang makan makanan ko tu wei.

44 orang kata kau bodho, bangkrap.. memang macam kau mintakkk je. Kalau sekali pergi kedai kau, dan TERmakan ayam busuk, mebi kau tak perasan, tapi kalau tiap² kali order, dapat ayam busuk, apa? kau memang beli stok ayam busuk kah? Oooooo ....lebih murah ya? PA LE HO !! aku bayar la woi, BAYAR tau, nak makan, bukan makan FREE doh! ......

Sekali orang pegi / tempah makanan ngan ko, kau hidang ayam / daging / ikan busuk, mintakkkk simpang laaa gua nak order lagi baiiiiiiii... biarlah gua bayar mahal sket, asal perOt gua tak saket okeh! ...Haprak.. nak untung pun hagak² la woiiii...........

p/s : aku memang menyumpah la ngan tokei ni... (&*^&&^$(**

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design