FOLLOW ME

March 22, 2011

Terapi Jiwa

Sedang melayan lagi Insya'Allah, by Maher Zain.
Puas ku menangis.
Menangis semahu-mahunya.
Kepalaku pening,
pagi tak sarapan, tengahari tak makan.
Jiwaku sakit, Jiwaku tertekan.

Apekah salahku
sampai terkeluarnya ayat itu?
Salahkah aku?
Aku tak kacau korang,
Aku minum atau tak.. sendirian
Aku makan atau tak.. sendirian
Aku suka atau tak? .. sendirian..

Mengapakah?

Hanya ini yang mampu ku lakukan
" Biarlah aku yang mengalah, orang yang meminta maaf terlebih dahulu dan menyapa musuhnya adalah manusia yang terbaik. Insya'Allah, yang baik² saja akan muncul. AMIN. "

Biarlah kita dianggap lemah, kerana mulakan teguran,
Biarlah kita dipandang serong kerana sikap ramah kita.

Namun, aku dah tahu
Apa yang ingin mereka sampaikan.
TERIMA KASIH.

Inilah kehidupan.
Ada yang suka pada kita, Ada yang tidak suka..

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design