NUFFNANG

FOLLOW ME

Pilih Kasih

Monday, March 28, 2011 1 Comments A+ a-

Tajok Ent3 bukanlah ada kaitan pun dengan 'pentas pilih kasih' Rosyam Nor tuuuuuu.... Pilih kasih memang wujud eh? ... Alahai, sadisnya bila benda² cam ni berlaku. Tak bolehke nak berbaik² dengan semua tanpa ada yang perlu menjadi mangsa kemarahan ?.. - - - Contoh situasi : Si A tinggal dengan family. Masa mula² duduk duluuuuuu, semuanya ok je, masak sardin pun ok...goreng nasi pun ok. Tapi... tetibe si suami tader keje.. syktnya tutup.. Da Allah tu kata, ko keje kat situ sampai sekian-sekian haribulan.. kita ni menurut je la kan?.. Dalam keadaan camni, kuarga si A perlukan sokongan. Dahla gaji si A ciputtt jek, potong loan sana sini....huhu.. T_T , .. - - - Apa kau orang rasa? Bila balik keje, seluruh ahli kuarga hanya duduk dalam bilik, makan dalam bilik, borak dalam bilik, memang tak kuar² bilik arh. Pastu, bila nak bercakap je ngan Si A, dengan muka yang masam mencuka, suara serius.. urm.. takleh nak bayang la kalau Akuuuuuuuu ni kat tempat A. , Di sini ... KOMUNIKASI sangatlah penting! .. - - - Daripada memendam rasa, lebih baik tanya Directly, apa masalahnya. Kalau dibiarkan berterusan, sendiri makan hatiiiiii, sendiri sakit hatiiiiiii,sendiri jiwa mati hocay! ... Selagi masih tinggal sebumbung, selagi itulah kena bertahan, bersujud dan mengadu kepadaNYA. Isnya'Allah, segalanya akan dipermudahkan.. Bersabar k! - - - p/s : Ent3 membalas luahan rasa seseorang thru enpon.. uwaaaaaa... banyoklaaa msg guaaa bulan ni.. keh3x =p

1 comments:

Write comments
March 31, 2011 at 9:17 PM delete

check it out cute cookies for special doorgift http://stichcookies.blogspot.com

Reply
avatar