FOLLOW ME

March 21, 2011

Perlu ke?

Segmen aku tanya, aku jawab.
Korang nak tambah, sile komen =p
-
-
-
PERLU KE KAWAN BAIK?
Pada aku perlu. Kalau belum kawen, mak kite ley jadi kawan baik kita, kalau da kawen, isteri kita, suami kita boleh jadi rakan baik kita, Kalau selain ahli kuarga terdekat, ada ke orang luar yang boleh kita jadikan kawan baik?
Entahhhlah, ikot pengalaman aku la, aku penah ada 3 rakan baik, 2 orang da meninggal, Allah lebiih menyayanginya. Itu ya! memang kawan baik aku, Susah senang, makan tak makan, bersukan, berbelanja, sume sama-sama, tader istilah ' duit aku, duit aku, duit engkau duit aku ' ..
-
-
-
Kawan 'baik' yang ada sekarang, hanya akan baik ngan aku bila aku BERduit, bila aku Senang, Bila aku bla bla bla.. Bila aku susah? adekah dia orang pertama yang hadir? NOPE! .. tolong tokok tambah cerita lagi ada. So dat, aku tak rasa 'rugi' hilang kawan camtu. Thanx U Allah.
*
*
Tapi aku ada seorang rakan baik.. namely ............... biarlah rahsia , bukan disini, tapi disinun. @_@
-
-
Semoga Roh Kawan aku, Arwah Norfadilawati dan Arwah Norliana tenang dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman,. AMIN.

PERLU KE NAK CAKAP KUAT²?
hoho! perlu, kalu perlu dan kena tempatnya. ni kalau setakat ' yeah.....menang lagi! Masyuk lagiiiiiiiiiiii, naik lagiiiiiiiii'...MOOTIF? nak bitau satu ruang tu? ...

PERLU KE NAK PERLI² ?
Motip? ...... ada tak orang tu sakitkan ati ko? Ada tak orang tu sebut nama ko? Ada tak orang tu kacau idup ko.. kalau tader, BETTER jangan sakitkan ati orang, kelak hati kau yang sakit.. kalau tak orang yang kau sakitkan ati tu sakitkan ati kau, laki kau ke, mak kau ke, anak kau ke.. kan idup ni macam roda.. so Fikirlaaaa

Nanti aku sambung.. bye!~

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design