FOLLOW ME

March 15, 2011

Penyakit

Penyakit yang terlalu banyak dalam sikap orang melayu.
Ada aku kesah kasi tukar kepada kisahnya laaa aku!
Tanak ambil tahu kasi tukar kepada ape-apehal bagitau aku!
Tamak dalam erti kata lain, hak aku, hak aku, hak engkau, hak aku!
Bajet Sempurna dalam erti kata lain, orang lain tak sehebat aku!
Perfect - walopun ada kata-kata 'no body is perfect, tapi tetap ada orang anggap dia sempurna ...
-
-
-
-
-
Motif menulis cenggini?
*
*
Hmm , sebab sendiri lalui, masih melalui dan akan melalui..
Selagi masih bernyawa.. selagi itulah kena redha.
-
-
Mereka masih meneruskan lakOnan dan aku sebagai penontonnya..aci ? =p
Dulu......masa aku ni memula keje.. tadelah aku ni bako line sana, bako line sini, bodek sana, bodek sini.. apekahhhh? aku ketinggalan? ... memang aku bukan spesis bako² line orang ni, apetah lagi nak kipas² bontot bos haku.. kalo dia nak bagi aku 70 pu aku terima KALAU sesuai ngan ape yang telah aku buat. Tak pat anugerah pun takpelah, janji gaji gerak..
-
-
-
Budak² skang ni keje, hambOiiiiiiiiii, kan maen lagi yer..
Da pandai da bodek sana, bodek sini.. kipas sana, ekon sini, bako line sana, curah air line sini. apekah? .. ape kau dapat buat camtu? ish ish ish .. :/ tak baek nOks..
-
-
-
-
-
Setiap pagi kita diperdengarkan doa dan tazkirah.. Takkan tader sedikit pun terbit rase bersalah, rasa nak INSOFFF!! ..~ aku bukanlah baekkk bebenOr , tapiiiii ' peoples change ...' kalopun dulu yerrr, aku juin sekali bergOsip, kini tidak lagi, elok la kita menjauhkan diri dan dikata katak bawah tempurung or whatever! asal tak bertambah dose sebakOl...
Siyes! bukan senang nak peroleh sahabat, senang² leh dapat musuh! oleh sebab 1 mulut. Mulut kalo da macam bertih jagung, kau fk la sendiri.. ada je salah orang yang kau nampak.. salah sendiri? oh yes! kau tader salah, sebab kau rase kau perfect kan? ..
-
-
-
-
Dengan A kau citer pasal B, dengan B kau citer pasal C, dengan B kau umpat A, lagiiiiiiii?... bila nak abes camni?.. better aku camni kot.
" Bercakap bila perlu"
So, aku tak sakit ati, telinga aku tak panas.. cukup!
Jangan aku dengar sendiri nama aku naek sudah..
Da cukup - cukup rasa bersabar,...
Da cukup fahammm perangai memasing
A camner, B camner, C camner.. hermmm
-
-
Palinggg ku tak suke si talam ni, adOi,
memang pembunuh betullah..
Depan ku lain, belakangku lain..
semoga kau bahagia la yer..
---------------------------------------------
Kalo aku la kannnnn, tak kuasa la haku nak pi tanya orang
" ape popuan tu citer ngan ko? "
" ko kuar ngan dier, die cakap pe ngan ko ? "
Laki ngan Popuan sama je perangai.
Hmmmm...
@_@

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design