FOLLOW ME

March 11, 2011

Kualiti

Keje aku selama 3 tahun kat unit ni.. hahaha ..@_@
bes ..jumpa banyak jenis buku, jenis bahan bacaan yang menarik..
-
-
-
-
ni.. buku tOk pembetulan... ahakz ..kena semak bebetul.. ^_*
-
-
-
-
-
2 trOli disemak dalam masa 1 hari.
apa yang kena semak?
** no panggilan, (sama tak dalam sistem?
** update data dalam SIC
** semak no.aksesan
** semak bib id
** semak no barcode
** semak fizikal buku..
kalO sekali semak 10 buah buku takpe.. datang bertroli² cani? .. tak ke juling? =p hehe

-
-
-
-
sampai tak cukOp trOli nak letak buku daaaaaaa


Akhirnya.
Berjaya mendisiplinkan diri.
Dengan semangat yang baru aku masok keje lepas 3 bulan cuti bersalin.

Berkatkan " DUIT GAJI" yang kita terima tiap² 25 haribulan.
Aku cuba, sepanjang masa bertugas, masa menyimpang aku dapat dikurangkan.

Aku cuma layan sembang dengan 2 rakan, tu pun tiap 5 menet baru aku reply.. kecuali kalo tyme mate memang takleh bukak.. YES!
no update FB time keje.. sebab! bila kita update, da tentu ada yang reply, bila reply .. mesti kita pun akan nak balas kan? jari i gatal jek kan?
hahaha.. aku da rase! aku da buat! dan aku taulah.. ~ INSOFFFF

Dengan produktifnya aku 3 hari ini, dapat aku setelkan keje² tertangguh.
Tyme aku cuti pun, aku ingat keje aku banyak ok la.. huhu, makin banyak ado! sighhh* ....~ nak buat camner, katanya mangku 2/3 gaji @ kerja, berkat tak berkat, tu urusan dia ngan Tuhan... watpe aku nak hukum² orang.. =p siapalah aku kannn ...

Okeh, so, tak mati pun, kalo tak bercakap kat opis, kurang sket dose ngumpat aku.. siap sume keje aku.. taderlah haus tekak aku... @_@

Alhamdullillah, ape yang aku rancangkan, berlaku.. aku mahu beralih kepada Kebaikan.. aku malas nak amik kisah hal-hal makhluk kat sini.. aku jaga diri aku suda.. asal tiap ujung bulan dapat gaji da cukup! tapi, BERKATkah? ' sendiri fk .. apekah kau tetiap hari bekerja tu kau betul fokus wat keje? ;p

Oklah aku nak balik tening boling.. eh! korang, doakan aku taw.. esok aku masok tonoment single ladies kat Alamanda.. hehe.. :)

ps:/ aku update belog ni tyme lepas keje : 5.28 p.m use lappy :D

1 comments:

nanie ariffin said...

bagus zura...keje n ingt ank2...

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design