NUFFNANG

FOLLOW ME

Ikut je Jari ini

Thursday, March 24, 2011 0 Comments A+ a-

aku pun TaTau,
sejak seminggu dua ni, enT3 aku banyak berkisar TenTang haTi, jiwa dan perasaan. * Kalo perasan lah ...

Jiwa memang Tengah kacau pun. Tapi aku heran lah, aku Tak kacau orang pun. Tapi nape orang kacau aku? Masih ujud isTilah 'T". wah! minggu ni digegarkan dengan huruf "T" ......Urmmm...

Kepelikan di siTu.. kenapakah aku mangsanya? Memang kena ada sorang Mangsa Kebencian ke kaT sini ?.. mesTi kah kena ada saTu kambeng iTam Tok dikuTuk , dikeji dan dimaki? ..

HaTi aku serius Terguris dengan ayaT iTu. Tak perlu ku leTak kaT sini, kang, dikaTa ku kecow seanTero dunia.. apekah ayaT itu? Hanya aku, dan mereka yang di'siTu' Tahu ... urm.. sedih.!!! ..... Bila airmaTa da jaTuh, memang iTu TerTusuk dalam haTi aku, dan aku akan INGAT sampai bila². Aku maafkan, Tapi aku Takkan lupa, Takkan! .. moTif dia kata aku camTu? .. semua orang suka dia la, kalau semua orang Tak suke aku? ' AAK ? ' .....Kalau 10 orang cakap benda yang sama, aku boleh Terima. Urm.. adekah aku pesaing ? Ye koT.. aku fikir dari sudut posiTif jek la. malas da nak sakiTkan aTi aku sendiri.

Aku cuma nak pesan, BEWARE dengan orang sekeliling kau juge ye! Mungkin siTuasi kau sama ngan aku, depan aku Ok, belakang aku? .. nak ngaTa? biarlahhh, urusan kau dengan Tuhan. Aku Tak Tahu, aku Tak nampak, sukaTi korang k! ...

Biarlah apa pun nak jadi, semakin banyak umpaTan belakang aku, adalah pahala Tok aku, aku camni jek la, lagi AMAN...... ngeeeeeee