NUFFNANG

FOLLOW ME

Bez mOment

Saturday, March 19, 2011 0 Comments A+ a-

Here n There ..
Ade je gambar budak berdua ni.
Hehehe ...
Asik-asik gambar mereka..
kalau tak gambar mereka?
Nak letak gambar siapa?
-
-
-
-
-
-
Kauuuuuuuuuu ? No! sorry keh keh keh!! =p
Let's scrOOL down the pixca
-
-
-
-
-
-
-
sayang adik katanya.
Sangat teringin mau mendukung adiknya.
Sampaikan nak curi² mendukung adiknya.. * haishhhhh ......
tak boleh leka mama dan papanya.. hoho!
-
-
-
ai luv dis moment.
Adik dier pun rilex je..
kena kishhh la katakan.. suka la tu =p
p/s tangan abang tu putey. Pakai bedak banyak². Katanya nak wat cam zombi.. kasi adik takut. Masalahnya.. adik dier TAKUT kerrr? hahahaha!!!
-
-
-

Baru aku sedar,
ini budak memang suka bergambar.
PANTANG nampak aku pegang hp, mula la dia gedik² bukatkan mate.
Kalo korang perasan, kebanyak pix dia mate BOOOLats =p
-
-
-

Seeee......
KebOOOLATan matanya..
ahakzzz :P...
-
-
-
-
STORY
*
*
Tapiiiiiiii .........
Kenkadang aku sangat geram dengan diri sendiri.
Selalu memarahi si abang.
Mahu nyer tak marah?
Selalu tanya soklan yang dia da tahu jawapan..
* nak perhatian kot...
Tapi kannnnnnnnn, aku penat, penat macam²..
Bila nak rest jap layan Tb, time tu la dia nak pot pet ngan aku.
adoila... TABAHKAN aku YA ALLAH.
Semoga aku akan jadi MAMA yang lebih baik lepas ni... :))
p/s : Cool Down mama jura .. @_^


54489-111-022458EF05F6ADAFB9E36237121A6FAB