FOLLOW ME

February 9, 2011

Zero!

Lauk nak masak kat dapo pun da licin.
Gile rajin ai masak sejak da ado anak dua ni.
heheh..
SEBAB!

1. Maleh nak angkot bb sana-sini, Kang nak makan pun kurang tenteram, tak ley menikmati kesedapan makanan.

2. Sebab apiez makan sangattttttttt la slownya.! .. Ai rase, dia kire butir - butir nasik itue ;D

3. Kos! oke Kos! ^_@ , Makan di rumah, ley tambah-tambah.. ley makan lambat² sambil goyang² bb.. ahakz

Ni ai nak citer pasal GAS masak.

* Mase memula kawen... ha kauuuuu, setahun lebih tak tukar tong gas tuh! .. makan luar jek, ala......hidup berdua jek kan.. lagipun, dulu kitorang keje, g pagi. balik malam.....ape sangatla kalo masak goreng ikan, goreng sayo... seposen pon tak luak dari gas tuh =p

** Wiken? memang tak masakla.. coz, kejenya berjalan sana- sini, midbeli lah, kajang la, Klcc la.. hais, macam single mingle hocayyy =D
-
-
-
-
Anak 1 (api3z) ....bley tahan la agak rajin sikit kat dapo.. sebab nak kena bagi apiez makan.. kalo tekak ai...kol 4 baru lunch!!, ni pasal nak isi perut 'anak' .. kol doblas, da siap daaaa makanan dier.. sekali pakej aku ngan huby nyer menu larh... ^_@
-
-
-
-
Skang anak da dua, dan disebabkan kemalasan nak makan luo .. beras 5 kg tuk kami bertiga dalam lebey kurang 3 wiks jek.. haish.. kalo beli lauk lak, skang ni.. 3 hari- 3 hari kena pi jadi penghuni tetap mydin tu.. aiahssss .........dan en.somi juga semakin tere menyoping barang-barang dapo... heheh
-
-
-
pagi ni aku goreng beehon jek.. jom sarapan!

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design