NUFFNANG

FOLLOW ME

Zero!

Wednesday, February 09, 2011 0 Comments A+ a-

Lauk nak masak kat dapo pun da licin.
Gile rajin ai masak sejak da ado anak dua ni.
heheh..
SEBAB!

1. Maleh nak angkot bb sana-sini, Kang nak makan pun kurang tenteram, tak ley menikmati kesedapan makanan.

2. Sebab apiez makan sangattttttttt la slownya.! .. Ai rase, dia kire butir - butir nasik itue ;D

3. Kos! oke Kos! ^_@ , Makan di rumah, ley tambah-tambah.. ley makan lambat² sambil goyang² bb.. ahakz

Ni ai nak citer pasal GAS masak.

* Mase memula kawen... ha kauuuuu, setahun lebih tak tukar tong gas tuh! .. makan luar jek, ala......hidup berdua jek kan.. lagipun, dulu kitorang keje, g pagi. balik malam.....ape sangatla kalo masak goreng ikan, goreng sayo... seposen pon tak luak dari gas tuh =p

** Wiken? memang tak masakla.. coz, kejenya berjalan sana- sini, midbeli lah, kajang la, Klcc la.. hais, macam single mingle hocayyy =D
-
-
-
-
Anak 1 (api3z) ....bley tahan la agak rajin sikit kat dapo.. sebab nak kena bagi apiez makan.. kalo tekak ai...kol 4 baru lunch!!, ni pasal nak isi perut 'anak' .. kol doblas, da siap daaaa makanan dier.. sekali pakej aku ngan huby nyer menu larh... ^_@
-
-
-
-
Skang anak da dua, dan disebabkan kemalasan nak makan luo .. beras 5 kg tuk kami bertiga dalam lebey kurang 3 wiks jek.. haish.. kalo beli lauk lak, skang ni.. 3 hari- 3 hari kena pi jadi penghuni tetap mydin tu.. aiahssss .........dan en.somi juga semakin tere menyoping barang-barang dapo... heheh
-
-
-
pagi ni aku goreng beehon jek.. jom sarapan!