NUFFNANG

FOLLOW ME

THANX

Wednesday, February 02, 2011 2 Comments A+ a-

02.02.2011
Umo bertambah lagi setahun

Thank You Allah
Kerana memberikan tempoh hidup selama 29 tahun sehingga kini.
Thank You Allah
Kerana menemukan aku dengan chenta hati
Thank You Allah
Kerana memberikan aku zuriat yang sempurna
Thank You Allah
Kerana memberikan aku sekeping hati
Thank You Allah
Kerana memberikan aku akal
Thank You Allah
Kerana memberikan aku keluarga yang sempurna
Thank You Allah
Kerana memberikan aku rezeki

My Beday Wish List

** Wanna be a gud human
** Wanna be a gud Wife
** Wanna be a gud mom
** Wanna be a gud staff
** Wanna be Juz my Self!

Abaikan yang laen. Ku cuba memotivasikan diri, takmo lagi menjebakkan diri dalam pengaruh² kurang sihat...... Fokus keje, kuarga, anak-anak....dan diri.. Biar tak sempurna di mata orang, tapi sempurna di mata aku....

Terima Kasih atas Ucapan yang mendoakan kebahagiaan dan kehidupan aku di FESBUK .. =)

LAF U ALL

2 comments

Write comments
Shafa
AUTHOR
February 2, 2011 at 9:26 AM delete

birthday ke rini... happy birthday. semoga impian2 tu semua tercapai ^__^

Reply
avatar
Yan
AUTHOR
February 2, 2011 at 11:14 AM delete

Happy bufday ye.. Dpt adiah ape?

Reply
avatar