FOLLOW ME

February 16, 2011

Tea Time

Jenjalan cuci mate.. nampak 1 gerai buah ni ada jual pisang tanduk.. jadi.... zasssssss ke gerai itu... sebab pisang ni susah mau dapat :D
-
-
-
Tyme nak beli ni.. laki aku la yang pi beli, aku dok lam kete layan ayiez ♥
-
-
-
Huby : ni kira camner ni?
Tokei : Kira timbang bang
Huby : ni nak timbang ngan batang pisang ni sekali ke?
Tokei : yer bang, saya pun beli camni bang
Huby : Huu, batang pisang ni je yang berat
Tokei : nak wat camner bang.. saya meniaga
Huby : yolahh, timbangla cepat
Tokei : doploh tiga hengget bang..
Beso naaa, ........ berat dow nak angkut. kot yer pong, kasi le pendek skett huhu
^^^^^
^^^^
^^^
^^
^
-
-
-
Gorengan 1 biji pisang, ada lagi 5 biji pisang mau digoreng..
Apekah? Tetiap petang menu 'GORPIS' =p
-
-
-
-
-
sebahagian lagi da selamat masok perot :D
-
-

-
-
-
BAKI

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 comments:

Noor Adibah Binti A.Latif said...

hee! wah ade pisang goreng! heee...
saya follow blog awak!

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design