FOLLOW ME

February 10, 2011

Tak Faham Bahasa @ Pekak ?

As-Salam, Mornink...
Pagi ai tok tido lena, suda terganggu dengan panggilan
TERDESAK nak downline.
Kata MENGUNTUNGKAN ai.. mangkOks..
Bukan MENGUNTUNGKAN ai sangattt..kau yang UNTUNG lebey.
-
-
Dahla! Dahla! Dahla!
Takyah TADAH muka tu lagi!
suda diberitahu ai tak minat lorh!
-
-
U Pekak kah?
U Buta kah?
U Rabun kah?
U Bangang?
[tak reti ke bace SMS ai?]
*
*
Kah! Kah! Kah! Kah!
Kah! Kah! Kah! Kah!
*
*
Dah ai tak respon
Dah ai tak jawab msg
Dah ai tak jawab panggilan
KACAU LAGI kenapa?
Nak kena MAKI agaknya?
Keeeeeeeeee? Orang yang buat keje LIKE dis memang jenis muka tatau malu?
-
-
-
HONESTLY.....duluuuuuuuuuu, [ tahun lepas ]
ai pun buat biz yang perlu kita ada downline..
tapiiiiiiiiiiiii
*
*
*
ai tak kacau hidup orang!
ai buat 100% ONLINE - sent mail, ym , iklan online, twit, fb
takder der ai kol orang pagi petang siang malam okeh!
siap anto msg segala!
Kau tak fikir ker? Orang tu nak bersantai ngan pemili.. Orang tu nak tido ker? Orang tu nak makan ker? ... Kalo ai minat......
YUUUUU tak yah Paksa² ai Okeh!
*
*
*
Takyah laaa kau cakap biz ni lain, biz ni lagi masyukkkkkk
jangan nak KELENTONG ai ler dude... Apa biz pun kena usaha.. tado der goyang kaki dan masyuk...... Hampeh betul la... ! sangat sepoilkan mood ai today! MangkOk jamban betul! ..
* hamekk kauuuuuu
*
*
*
*
*
*
Lagi satu! pasal kena tag² pix duit segala ni, haish, rimas ai okeh!..Kot yer pun..tukau la @ edit la pix.. ni, tabuq dwet kat komputer da berkeladak, letak duit atas table berkerak! Muka pegang duit pun muka tak semenggah..APEKAH kauuuuuuu tak seronok di hujani duit itu?
-
-
-
Oh! Mungkin kauu tak seronok sangat! sebab tu semua bukan DUIT KAU, DUIT PINJAM.. sebab nak tayang gambo duit nak tarik orang Juin..
-
-
-
Kah! Kah! Kah! Kah!
Kah! Kah! Kah! Kah!
*
*
Jangan tertipu la sahabat²KU sekalian, Lu Orang ada Otak,
Lu Orang FK la.
Tak semua orang ada SKILL ajak orang juin biz.. tak pasal² lebur duit kau orang. Bukan ai tak galakkan,
tapi Perlu ada sifat KESABARAN yang tinggi..
-
-
Pelanggan memacam ragam.. dapat pelanggan cam ai ni kanggg.. Mau mati kering$ u ols.. ^_@ .. hak hak hak! =p
*
*
Skill tak semua orang ada, Memang boleh tuntut ilmu, tetapi tak sama seperti BAKAT yang ORI!
> FOR YOUR INFORMATION! <
sila scrOll
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GUA TAK MINAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#
#
#
#
[ Kepade kengkawan den yang ado buek biz like dis, saya tidak menghentam anda .. Saya sokong kerja anda, sebab anda mencari REZEKI atas usaha anda. Saya sangat marahkan Orang² yang membuat kerja macam anda, TETAPI TIDAK FAHAM BAHASA! ]

2 comments:

Yan said...

oiiitt.. marah bebeno tu.. akak pun tak suka. selalunya bila kengkawan yg buat akak masuk jd ahli je.. now akak main diam je.

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

haha, memang da tahap marah da kak.. kol 5 PAGI KOL. ape jadah lah! ....

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design