FOLLOW ME

February 1, 2011

Murah Rezeki ♥

Alhamdullillah,
Kalau da tertulis rezeki aku.
Memang rezeki aku lah kan.

Kalo bukan rezeki aku
Aku rebut camner pun,
Ianya tetap bukan hak aku.

Kalau aku dapat sekalipun
Tapi ianya bukan rezeki aku
Sekejap jek duit tu abes

Bertambah² murah rezeki aku sejak kebelakangan ni.
Sejak jadi agen jualan produk Slimming Set Zirana 5 in1
Banyak tul dapat sambutan

Komen yang aku terima plak, positif
Alhamdullillah.
Rezeki.

Kepada yang berminat nak try produk ni,
Sila la klik link kat atas tu bahagian INFO.

*Anda bimbang denga bentuk badan sekarang? atau selepas melahirkan?
Don't worry.. slimming Zirana 5 in 1 boleh membantu anda,
Samada bersalin secara normal mahupun c-zer..

TETAPI : musti mau rajin + sabar
Produk yang mudah dipakai, selesa dan hebat.
Thanx ya!

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design