NUFFNANG

FOLLOW ME

Kerna Dia

Thursday, February 17, 2011 0 Comments A+ a-



Hmmm, sepatotnya masok keje 14 Feb 2011 @ Isnin. Tetapi sambung lagi cuti 2 hari 14 dan 16 Feb. Sebab Hari maulidur Rasul hari itu , 15 Feb, telah diadakan majlis 5 dalam 1, salah satunya adalah majlis cukur jambul anak buah, atau cucu MIL yang ke sepuloh... Majelis diadakan di Kajang, rumah adik ipar, dan majelis Kenduri Doa Selamat, Akikah dan sambutan Maulidur Rasul.

-
-
-
pastuuuuuuuu, haku sangat penat lorh... huihhhhhhh, macam la kauuuu yang masak ajulaaa oi.. * memangla haku tak masak, tapi hagak letey la jugak dok berdiri, berpanas dengan ayiez lagi.. uhuk...balik uma kol 6.30 petang, sume pengsan .... umah cam kapal karam.. aiyok! =p , mate ni memang tak bley nak tengok semak-semak segala ni...tapiiiiiii da kudrat memang zero! dah lembik, penat, pening ..sume perasa cukop complete! ...so..biokanlaaaaa semak² segala tu.. hehehhee ...... yang penting, layan mater duluk... =p
-
-
-
Hmmm....oleh kerana satu kejadian telah berlaku, telah mengurangkan mood haku tok ke ........ so, aku sambung cuti 2 hari lagi. Isnin depan la haku masok.. Entah, tader jiwa.. kalo tader jiwa, baek tak yanh datang... semak kepala otak jek, betol? Jangan buat kalo dalam paksaan, bila tak ikhlas, sume jahanam kangggggg.............

******************************************************************
Mendapat perkhabaran gembira dari seorang sahabat. Semoga ianya akan kekal sehingga ke syurga Idaman...AMIN

******************************************************************

Isnin - ayiez tinggal ngan pengasuh.. jangan noty² yer dear ..