FOLLOW ME

February 6, 2011

Cuti laye cine yang bizi

Hepi Nu Ye to all chinese ..
Tapiiiiiiiii
yang wajinnn balek kampungnyer
semua bangsa..terutamanya orang melayu
Time coti panjang ni laaa nak balik ke kampung
Jumpa femili, mak ayah tersayam... ^_@
-
-
-
-
ektibiti aku dan kuarga kecik ku?
oh! suda semestinya menghabeskan duit. hua hua hua..
*banyak noo duit kau nyah oi! .
*
*
Hari Rabu... of koz la beday aku kan....
Encik somi da bagi hadiah munge itew... adik dan mak aku lak bagi hadiah gelang tangan.. macehhhhhhh, tapi tak pakai lagi, coz dok uruskan baby.. kanggggggg, tercalar lak badan mugil ayiez :D , malamnya lak, menghabiskan baucer pree game boling.. yeay! seperti yang telah aku rekues.. mau menang sume game.. en.somi kena bagi aku menang hocayyy!! bagi beday gegel menang.. huaaaaaaaaaaa... menang memang la menang...tapiiiiiiiiiii, tak aci! en.huby memang takleh main pun.. tak fokus.. =)

nota gajah : sampai umah kol 1.15 a.m,

Hari Khamis
Kami lepak uma MIL kat Kajang.....kampung aku dan kampung huby aku dekatttt jek... hari² leh balik kampung.. ahakz.. satu Kajang, satu Bangi.. heheh, balik raye senang je....pagi raye uma mak (giliran) tengahari raye umah mak lagi satu, petang raye, tukar lagik, malam tu, tukar lagiiiiiiii.. begitulahh setiap kali raye sampaila kitorang ada jodoh smpai akhir hayat.. hehe

nota gajah :balik kol 12.20 a.m, singgah mekdonel drive thru....

Hari Jumaat
Malam, we Ols kuar.. g lepak Bagan Lalang denagn aka ipau den ngan mak mertua den......walawehhhhhhhh, da 6 bulan taww tak menikmati kesedapan seafood....huhuh.. 1kg kerang bako hanya tok saya.. like cam makan kuaci jek.. dia nyer sambal kicap tu yang terbaekssssssss ........
-
-
salah sowang stap restoren tu tanya aku....akak, muka akak ni familiar la, ade masok tb kah? hoho!! tader dik nonnnn, memana aku pi mesti orang cakap penah nampak muka aku.. haishhhhhh. cheap sale btol lah! hahaha =p
oleh sebab aku agak femes, we ols makan malam tu dapat diskaun.. daripada 3++ kepada 2++ ... ^_* macehhhh

Nota Gajah : balik umah kol 12.25 a.m

Sabtuuuuuuu
aku masok tonoment kat wata...hehe.. untuk kali ke-4 kot.. tening sana nyer jarang².. salu men kat megalanes KL jek..
so far aku puas hatiiiiiiii dengan game rupe ini
‎220 + 184 + 202 + 200 = not enuff..no. 12 hehe ........masok bayo 40, dapat hadiah no 12 = RM10.. hehehe.. takpolahhhhh

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design