FOLLOW ME

February 28, 2011

cOm3l taks?

Adekah korang kate aku ketinggalan ketapi?
Arghhhhhhh!! tak dulik...nak ngepOs gak gambO beg bb yang gOjes ni :P
Bley tahan la rege ..tapi tak sampaila ratus regenyer.. pulOh-pulOh jek :D
hOnestly aku tak suke pakai beg letak barang bb yang sangkOt kat lengan tu.. terasa macam mak-mak orang sangat! =p * walhal anak dua da wei
Aku nak sentiasa nampak gOjes okeh... keh keh keh..
nak gelak? SILEKAN... =p ku tak marah... hehehe
Mehla, ku nak share rupe beg gOjes ku itew.. klu yang da beli, syabas betey.. citarasa kau, sama ngan aku.. =p
-
-
-
-
beg ini boleh disandang di bahu atOpun di sangkut dekat strOler bb
mudah digunakan
-
-
-
-

isi perOt beg ini...
ada kompektes :D

*
*
*
*

-
-
-


Taraaaaaaaaaaaa... ai lOike RED
dia ada banyak kaler
Kuning / Hijo / Merah =p

1 comments:

admie said...

hehhee..citarasa kita sama la..tp saya beli warna putih plain tu je..sebab nanti hubby yang kene angkut ke hulu ke hilir beg tu..hehehe...brand simple dimple gak..

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design