FOLLOW ME

February 28, 2011

Childish ♣

Ini nak stOry banyak sket ** errrr.....da banyak, sikit pulak.. mana satu yang betOl ni ajulaa? keh keh keh...

okeh... ape yang childish? sape yang childish sebenOrnyer nie?
hurm.. Aku nak citer pasal GROUP.. tatau GROUP, meh aku bitau lam BM ..iaitu KUMPULAN.. @ Geng * Bukan geng bas skOla ..=p
-
-
-
-
-
-
-
Kat fesbuk..
aku ada banyak geng.
Geng Kutu babun Weekly
Geng Kutu Babun MoNthly
Geng Bowling Street Fighter
Geng Borak-bOrak Ibu-Ibu
dan lelain

-
-
-
-
-
Fan?
Aku ada banyak like Fan..
Fan Hot-Hot Mama
Fan Artis
Fan Bowling
Fan Hospital Bersalin.. * Bukan hospital luah prasaan hocay!
dan lelain..

SECRET - apekah ia? ia adalah RAHSIA.
Kebanyakan yang mewujudkan GROUP adalah dibawah label R.A.H.S.I.A a.k.a S.U.L.I.T berrrrmakna........
Semua perbincangan @ tOpik adelah RAHSIA. walopun tOpik yang diborakkan adelah merapu dan merepek semata-mata .. keh keh keh ..=p

KALAU...KALAU k....* kang ada yang sentap plak!
KALAU da geng itu adalah SECRET. wajar tak semua perbincangan di bawa keluar umah? diwar-warkan di umah lain? ... TAK WAJAR kan?
Nampak sangat orang yang bawa berita itu BERNIAT mengucar-ngacirkan keadaan..huhu.. tak baek yer wat camtu.. kita sesama islam, peganglah AMANAH. lainla kalo awak tu LEMBU. Patoh pada tali yang dicOcOk kat Idung.............. adekahhh? ............... hek3x =p

FAN.
Bersikap lebih Open.. just klik LIKE pada Fan Page, dan kauuu orang da boleh bace apa yang ada kat wall.... Bezanya, ada FAN yang membenarkan ahli-ahli tepek post, ada FAN yang lock untuk post new topik............betol?..

so... kepada kawan² aku yang di ajak JUIN SECRET GROUP, bersikap amanah la yer.. tak elOk tu sikap menyampai². Tak baek untuk kesihatan..
Ape? kau sentappp? * ade aku kisahh?....aku ni jenis Open, kawan semua.. so. lantOk kOme.. janji aku da sampaikan pesan.. kau nak tambah dose sebakOL.. sukati lOr ~ .........

Macam geng Boling aku..
kami ada 1 group RAHSIA
Segala line-up, scOre, Avg . semua pemain ada kat dalam......tak penah pun DIJAJA keluar..

Satuuuuu - sebab kebanyakan pemain aku adalah LELAKI. aku senang berurusan ngan LELAKI, sebab tak banyak mulut PoT-peT cam pOpuan, sket² nak menyampai..ape takder keje laen ker? aiyOoo

Udah² la yer. MATANg nOks.............. pasni, klu ada lagi yang nak remOve haku dari frenlist.. silekan........wa banyak lagi kawan leh cari yang sehati se?.................. hek hek hek

***** oleh itu, janganlah KAU merOyan kat mana-mana WALL mengutuk mengata. apa -apa pun, TERIMA walOpun kau ditendang keluar.. KENAPA? LU pk la sendiri......kalo da rupe santek, perangai hudus = ? aku malas nak jawab.. kang lagi tersentap.. aku ni jenis Open, selagi orang tu tak sakitkan ati aku, tak kacO idup aku. wat pe aku nak TERikOt-iKOt kata Orang>? Aku tanak jadi Lembu dicOcOk idung...........kOrang sume da matang kan? da besO kan? pandaila nyah.. FB ni banyak buruk dari baeknya, kalo guna tOk baik, baikla jadinya.. ***********

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design