NUFFNANG

FOLLOW ME

Me vs Encik sOmi ♥

Thursday, February 03, 2011 1 Comments A+ a-

Orang laen punya beday, smbut cmner aku tatau. Aku tak minat kek -kek segala ni..
Tapi aku da Request kat encik somi, aku nak lawan boling ngan dier head to head..
hahahhaa..sebabbbb..aku salu kalah...sungguh tak bez!
-
-
-
So, plan aku semalam, nak mengalahkan encik somi memangla BERJAYA....tapi tak syiOk gak ar sebab encik huby memang takleh maen... kelauttttt sume balingan dier.. Kelaut-kelaut pun 14+ dalam tangan.. Cuba kalo aku yang kelaut, jangankan ikan bilis, ikan masin pun tak dapat.. uhuk.. kalo aku..konpem! 10+ akan kuar..ahakz......
-
-
- TARAAAAAAAAA
*****
****
***
**
*
Memula layan 4 game, Head to Head ngan encik sOmi... fes game aku kalah gakkkk...
-
-
uwaaaaaaaa... kalahkan beday gel yek! ..huhu, takpe.. tu kira warm-up.. =p
Avg Aku tok 6 game :-
*
*
141 + 143 + 174 + 176 + 167 + 189 = 990 (AVG = 165 jek.. haissss )
*
-
-
-
Game encik somi.. terok tol aku ni, huby penattt, so.. tak kira la game semalam... hahahaha...dia kata dia penat cari munge.. hehhe.adeiiiiiiiiiiii
-
-

-
-
ni game tambahan aku.. game ke-6 ..huby men 4 game jek..dia penat . huuuuuuuuuuuu, game ke-5 lupa nak snap..boley>?
-
-
-
Huuuuuuuuuu..kan bez kalo dapat kekalkan prestasi men avg17+ ........

1 comments:

Write comments
Yan
AUTHOR
February 6, 2011 at 11:26 AM delete

macam2 ye cara mengeratkan kasih sayang.. bagus tu

Reply
avatar