NUFFNANG

FOLLOW ME

- Banyak Idea, Tado tajok -

Wednesday, February 23, 2011 0 Comments A+ a-

Ya Allah, penatnya bila da start keje. Siyes*. Pkol 5.30 da mangun, siapkan barang baby, pastu mandikan baby.. pastu siapkan sarapan, klu aku yang nak makan, memang akan KONPEM! aku tak wat sarapan.. ni sebab aku pk anak aku apiz yang nak g skola agama tu yang nak kena isi perotnya.. tu pasal la.. malas² pun aku kena wat. Penat² pun, aku kena siapkan.. huhuh

Aku start keje hari isnin haritu. memang seyes penat gile weh... Penat otak! dahla manyak keje tertangguh, then kena amik keje baru.. oh! la! la! ........~ ...

kesian baby ayiez ... bila da start keje ni, masa bermain ngan dier sangatla terhad.. huhu.. Alhamdullillah, antar ayiez jat umah pengasoh, so far tader masalah.. Oleh sebab aku penat sangat bila da start keje ni, sampai belog pon tak hapdate... hehehe, jadi bersawang la 4-5 ari =p ...

Aku TERUJA nak masok keje. tetapi, sesuatu yang berlaku menyebabkan keterujaan aku tu luntur.. tapi ku gagahkan juga. Kena hadap samada pahit atau maness.... tulah idup namanya ... ~

Bila aku penat ni, mulalah nak marah jek kannn...
Sian lak kat si abang.. asek kena marah.. maunya aku tak marah? bilik dia da macam kapal karam.. pagi tadi, da macam mak mak da aku ni.. kekunun je nak jadi mama brutal.. heheh........ pagi tadi, da la sume mangun lambat, pastu dengan songkok apiz tah mana, kasot skola macam main kat bendang, buku skola tak susun ikot jadual...haiahhhhhh.. geram toi....... * sesapa yang ada anak, PASTi akan melaluinya nanti =p

Dah aa, aku nak rest mata japs.. da bape jam hadap PC ni,......letih weh!