FOLLOW ME

February 2, 2011

Awal Tahun = Aku suka!

Secara Rasminya, hari ini masok lah aku ke alam suweeeeeeeeet 29.
Ahakz....nak suweet jugak tuh.. =p Of Kos.. kita kena sentiasa rasa muda okeh.. walopun umo bertambah..
Like seperti my en,.hasbeng cakap semalam.. Mama da 29 ker? .. dulu masa kenal baru 19. Perangai sama jek, cam budak² .. Lompat sana, joget sini.. haishhhhh* oh! en.hasbeng.. da itu memang perangai saye meh.....kenot ubah². Saya epi kalo orang sekeliling saya epi.. Cuma perangai yang buruks dan hudus je saya akan ubah. Mesti cuba ubah okeh!
-
-
-
-
Ini saya dan hasbeng .. 4 years ago. Amacam? hehhee.. ^_@ , Jam tangan besau gile weh.. wkaka =p
***
**
*
Saya suke bila masok jek tahun baru.. sebab semua date kenangan terindah akan Up lagi setahun. Mingu lepas, our 9th enibersari..., Minggu ni, beday aku lak.. haishhhh, sangat seronok.
****
***
**
*
26 Jan 2002


Ini gambo hati.. hati mean = Chenta .. Chenta hati kami. ♥

Tanda Chenta kami.
Kesian kamu apiz, 7 tahun alOne.. hehe.. dapat semua Kemanjaan gitew.. Semua dapat.. hehe
Hafiz : Born 31 Mei 2003
Now sulah darjah 2 , suda besar anak bujangan den.......
*Sekejap jek masa berlalu. *


Taraaa......buah hati pengarang jantung kami yang ke-2 . After 7 years, dikurniakan rezeki.
Fariz Born : 15 Nov 2010.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design