FOLLOW ME

February 11, 2011

Ape ada dengan Hati?

Hurm..
Bila time aku pos 'Hati'
memacam kua
* Hati-Hati
* Buah Hati
* Hati berulam jantung
-
-
Macam-Macam.. hehehe, Kreatif kengkawan den..
Macam mana yer.
Ibarat nak diluah mati mak, ditelan mati bapak? takkan nak kemam?
* tak lawak okeh.. =p
*
*
*
oh! Beratnya dugaan yang KAU bagi padaku. Bukan tak boleh tanggung, tetapi agak pedih bila mengenangkan perihal sikap. Sikap apekah? hmm
Susahnya rasa nak beritahu. Too personal 4 me. Kalo aku citer kang, ada lak yang pot pettt, sume benda nak bagitahu. * oh! suka aku la..
-
-
-
Macam² soklan dalam kepala otak aku ni.
* Kenapakah?
* Bilakah ?
* Apekah ?
* Kah ! Kah ! Kah ! Kah !
* Kah ! Kah ! Kah ! Kah !
*
*
*
Gelakkan diri sendiri sebab terlalu BAIK mungkin? Tulaaaaa, aku degil! Tanak dengar cakap en.somi.. kan da dapat Cash -Out.. En.somi da pesan da..
*
*
*
* tak yah lah buat
* buat hal sendiri je
* nak?.... buat sendiri
* kang kena buli je
-
-
-
Seeeeee! memang aku da kena buli pung... even aku tak demok.. sape kater orang kuwus tak kena buli? KehKehKeh... * sengalz dow .....
Aduhai.....pale aku ni degil la.. kasi tumbok jap bley? Cuba la aku ni jadi Ganaz sket... asek pikior hal orang je, asek tolong orang je.. bebalik, aku yang kena.. sunguh sengalz ... adeh.....
*
*
*
** mode kemalasan nak fikir.. Bagaimana ianya nak berakhir.. tunggu je la.. ^_@ ........ tapi apekah? .. huuuuummm , only me + huby dan m ybez fren 4 eva yang tahu.. * lalallaalaa
-
-
-
apesal dier yang buat salah, TAPI....? huhuh [ abaikan ]

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design