FOLLOW ME

January 21, 2011

T___________T

Ada pepatah.
Terlajak perahu, leh undur.
Terlajak kata?
.................................................... fullstOp.

Saya rasa cukup 'annoy' ngan tanda² !!!!! & ????? tOO Much.
Cukupla ! , ? tanda jek.
Lain orang, lain cara dan gaya pembacaannya.
Like :-

asal kauuuuuuuu ni??????? * macam marah jek tanya
woi!! tak faham keeeeee!!! * macam la orang tu bodoh sangat.
anak saya tak demam pun???? * macam anak aku ni terok sangat antibodi

Lagi satu : tengok² la juga, KAT mana... status ape nak buat tanda -------> ?????
Tolongla jaga 'hati' rakan pesbuk nieeee okeh? * tengok! aku letak 1 tanda jek..
Dah la masa tu aku stress dan penat. Anak demam, tido tak menetu, badan letih. Ada plak ...yang hmmm seolah² mencurah minyak tanah kat api. haiss.. tapi takpelah.. da minta maaf dan dimaafkan pun.. khilaf manusia kan? tu yang ujud pepatah seperti di ^^^ tadi kan?

** kalo ayat aku pun buat kauu orang terasa, mintak sori okeh!

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design