FOLLOW ME

January 26, 2011

TERBALIK

adusss dush dush ...
Mata ini macam mau pejam.
Tapi kenOts.
Banyak kerja nak dikerjakan.. haha * aci taks?
Uhuks.......
*
*
**
Simple je aku nak gitau..
-
-
-
-
Jam 5 pagi aku adalah umpama jam 10 malam bagi ayiez. =/
*
*
*
*
hagak² kau orang faham tak?? uwaaaaaaaaaaa.......faham kowt kan?
☻ 5 Pagi la baru nak tidow.....
☻ 6 Pagi aku da kena mangun buat breakfast bagai.
☻ 1 Jam jek tidow? huhuhuh 'TAHNIAH! anda sangat hebat! =p"

Dannnnnn sepanjang hari aku mana bley tido suka² ati....Kalo ayiez tido, time tu lah aku masak, kemas uma, basoh baju.....haish...Time der mangun, kena layan...skang umo der da 2 mnth ++ .. memang ajak main dan minta di 'agah' ...haha

*******Macam mana bila da start keje nanti? adeh! tak dapek nak bayangkan...huhu...
Masa apiez duluuu, tak penah wt hal tak tido tetengah malam.. paling trok pun dia buat dulu, tido tak boleh tutup lampuuuuuu, so... sangat terang bilik tido kami.. tapi takpe. dia senyap.. kalo akuuuuuu dah ngantok sangat....bilik terang benderang pun aku ley bantai tidoooooooo.. haha

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design