NUFFNANG

FOLLOW ME

Tak percaya

Thursday, January 13, 2011 1 Comments A+ a-

Jangan la wat camni.
Ko pun ada adik popuan,
Mak ko pun of kos la popuan
Bini ko nanti pun mestilah popuan
Anak ko nanti ntah² popuan.

Tak faham betol eh? Bila ada segelintir 'lelaki' yang suka melayan nafsu Xxx
dengan melihat gambar² ibu ngandOng. Ssampai ada yang di Snap curi², ada yang di-kopi dari belOg, fesbuk.. huuuuu.. Memang tidak dinafikan, Ibu mengandOng ni memang Sheksi Ols..
Sume membesar. ops!

Agak terkujut bila bukak page seorang 'lelaki' yang jenis camni.. aku skodeng pixca²nyer..memang banyak lolz* pix ibu ngandOng.. sume mostly fokus pada perut dan boobs.. *sungguh sengal. aku terjumpa gambar kawan² satu tempat keje.. aish.. ni sume punca dapat dari belog arh.. kita nak suka² bergambo , now kan da jadi bahan tatapan 'orang gile' .. aduiyai...

Tobat² la yer 'sedare' ..like ai type kat atas tu,...... hidup ko nanti dikelilingi 'popuan' okeh!
** pandai lak.. "kalo aku da kawin nanti, bini aku ngandong, korang jangan pix bini aku lak eh? ".. hurmmm .. sengal tahap jamban.............