FOLLOW ME

January 25, 2011

simple ^_@

Tado selera da nak makan nasik
hari² nasik, nasik hari²
Adeh.......da tu makanan ruji wehhhh
Kenalah makan.. huhuh
ini kali aku takmo makan nasik.
Aku nak makan buah. ececee.tiru dialog Labu labi lak ek?
tak sesuaiiiiiiiiiiiii =p
-
-
-
-
Terasa nak makan mee sebenornyer.
Tapi en.hasbeng tak bape gemor mee gumok ni.
So, aku kena masak ikut selera en.somi la yer.. heheh
janji mee jugak bukan nasi.
Mee kueus kah, mee tmok kah, janji kategori miii
yeah..
*
*
*
*
*
ini barang² nak masak.....sangat simple.
Janji jadi n ada rasa mee. haha, aci tak? :D
-
-
-
Tonggang terbalik kat dapo.....abes lintang melintang sume, sebab berlari ke depan kebelakang.. si ayiez jap jap merengek.. hais...
so. inilah jadinya;.......
nama me ni.. MIHUN aku =p
*
*
*
*
*
*
*
TARAAAAAAAAAAAAA


Erk! Alhamdullillah kenyang sangat. Suka aku tengok apiz makan banyak, papa makan banyak..aku? lagiiiiiiiiiiiiii banyak :D hahaha


1 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design