FOLLOW ME

January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

"Alhamdullillah, 2010 berlalu dengan jayanya. Walopun terdapat sedikit kedukaan, tetapi Allah balas dengan seribu kemanisan. WelcOme to da wOrld my sweetheart Ayiez.. Study hard my dear Son Apiez. now da stndrt 2 ♥ Laf my family soooo Much.. SemOga yang baik² sahaja di tahun 2011. Insya'Allah Amin."

Banyak perkara yang berlaku sepanjang 2010.
Ada yang pahit, ada yang maness
Ada yang membuatkan aku tersenyum
Ada yang membuatkan aku menangis

Masih aku ingat, permulaan tahun 2010 tidak bermula dengan baik.
Telah ada berpuak² sehingga aku di pulaukan. Kenapa? sukar ditafsirkan * sigh hmm
Jadi, haruslah aku menjadi diri aku sendiri, kelak orang tahu, siapa aku, bagaimana aku. ^_*
mOralnya, menjadi diri sendiri dalam melakukan apa-apa pun. Insya'Allah, sesuatu yang ikhlas, akan dibayar 'cash' oleh Allah.

Sekejap suda berlalu setahun yang lepas. Kini muncul pula tahun yang baru ------> 2011
Aku tetap menjadi diri aku.

---> di pejabat
macam biasalah, orang tegur, aku tegur, orang senyum, aku senyum.. ** kurang²kanla bergOsip.. atau sudah²la bergOsip...kurang berat sket bakOl =p hehe

---> di rumah
aku mencuba tOk menjadi isteri, ibu,yang cemerlang dan terbaik buat suami dan anak-anak.

---> family - family
berusahah tOk menjadi anak yang baek,, dan taat pada ibu bapa aku sendiri serta menghOrmati kuarga mertua.. femili dier, femili aku jua......

---> Banyak wish aku yang tercapai di tahun 2010. Alhamdullillah, Allah makbulkan.

--- Oh! sebelum terlupa, Tahniah Team KIK VITALIZE akuuu ... kamilah JUARA.. Bolot semua sekali eh? =p ChaiyOk² dan Hebattt ---cOngrats to team Captain - Jamil , and all team mates, Fizah, Lili, Yan, Diana, Azuwan, Suharti ♥ Berkat usaha 1 team!

wahhhhhh!! 1.1.11 .. apa yang best sangat nieh? =p

1---♥ waaaaaaaaaa, tOday jenjalan ngan new 'C' la... Alhamdullillah, da selamat 'p' kat umah =p
2---♥ My fes training bOwling....chaiyOk².. t ai up scOre tening, ayam ke tak ayam =p
3---♥ sOping time

My Wish 4 2011.

a----☻ Menabung! *sekurang²nya RM50 sebulan*
b----☻ Banyak² sabar dengan kerenah anak-anak * harOsssssssss*
c----☻ Mahu dapat 'gOld medal' -ssipta dis year! .
d----☻ Ajar apiz mengaji sampai khatam sekurang0kurang sekali dis year - AMINNN
e----☻ TakmO jadi baek hati sangat.. * hu!jahat ke akoo? =p
f----☻ fOkus pada kerja!

----------- dan ada banyak lagi WISH yang terpahat dalam hati ------------ ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design