FOLLOW ME

January 25, 2011

PADAT @ JEMmmmmm

Otak aku jadi jem sepanjang minggu ini.
Kenapa?
Sendiri cari pasal .hua hua hua.
Opsssssssssss.........tak baek mengeluh.. leklok leh dapat pahala mengurus, tambah dosa sebakol. Hehehe..
-
-
-
1, ai menguruskan team boling, Team Street Fighter. Every Wiks kena remind player, pk line-up bagai..........uhuk, update score, Ranking, denda..........mak aiiiiiiiiiiiiiii...
-
-
-
2, ai kan dok promot and jual slimming suit zirana... ai buat secara sambilan je nih.. suka² tolong kawan.. dapat la sket.. Alhamdullilah, dekat sebulan ni, ai masyuk dekat angka RAT's gak la.. popuan mana tanak chantek kan? juz promote. Hmm, ai sendiri pun pakai.. so far Ok n tader masalah.....sedap dipakai dan mudah...kena rajin je =) So, agak pening la juga nak mentransfer² dwet ke akaun orang yang nak pos barang ni....hehe, then reply soklan, reply msg..perghh
kalo sms dan inbox bertalu² soklan, maknanya>? akan masyukkkkkkkkk la tak lama lagi..
TQ Allah.........
-
-
-
3, ai uruskan geng kat FB...takleh citer sini..hahahha =p Herm.. nape ai caye orang lua? sedangkan ai tak kenal mereka? Jawapan Trust Each Other.. Only God Knows ..Wallahualam....semoga ianya baek-baek saja..........
-
-
-
4, 30 Jan, My Trio Bowling event..hais.. sngat pening nak layan kerenah peserta ni.. nak itu nak ini, tanak bayar, list nama tak bagi lagi, nak main, jap tanak main......adeh! pening mak oening!!!! semoga Ahad ni sempurna segala²nya. AMIN.

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design