NUFFNANG

FOLLOW ME

Musti Buat

Tuesday, January 18, 2011 0 Comments A+ a-

Aku tak bape sihat le lately ni.
Dari semalam memang rase macam nak demam. So.. hari ni, memang konfem aku da TERdemam. adeh.. takpelah ..kalo aku bersabar, tak mengeluh, Insya'Allah dosa² kecil terhapus.

Malam ni ada liga wiks 2.. Adeh..malam ni turun ngan all star tuh..hehe.. dia panggil diri dier ikan lomba². Aku lak ikan masin.. hak hak.. Permainan ngan drop skang ni.. maklomla, aku kan cuti memboling setahun.. bola pun tak polish lagi Okeh. Dengan segala habuk tu aku hentam. wakaka... TYadi da bantai tido jap. So. Pale ni tak weng a.. maen jek la malam ni.. adeh.. belasah jek.. bile lagi aku nak turun kan? hoho.. En.sOmi suda mentarbiyahkan aku da jumaat lepas nyer training. " Jari jangan cup! Bukak! Bukak.., follow thru " adeh.. yela encik sOmi.. ai kan lama tinggal, sume pusaka yang cam haremmm tu datang semula la. sabo la yer.. Chun Li will be back haha * takotnyerrr :D

Tanggungjawab nO. 1

Walopun aku ni demam, saket pening, tetapi.....selagi termampu aku masak, aku bangOn gak masak tok anak bujang aku yang nak g skola.. mujurlah dak tu bab makan tak cerewet.. cuma jangan pedas je.. hihi.. Kalo aku TERpengsan kat dapoo tu... tataulaaa......tak sampai ati la nak tengok anak makan nasi bungkus.. haih..