NUFFNANG

FOLLOW ME

Macam²

Sunday, January 16, 2011 0 Comments A+ a-

Ada beberapa short story..
Takleh panjang², mak bizi kay ^_*

Kesatu
Anakandaku tak sihat sangat

Ayiez tak bape sihat dis wiks. Ceme². mbe sebab abang dan papanya demam ceme². Baby kan, antibodi mana kuat sangat. Pi klinik pon, doc tak bagi ubat. Kecik sangat lagi. Doc cuma bagi ubat titik kat hidung bagi mengelakkan hidung sumbat. So far, guna ubat tu, ok lah.. Tapi baby cam kena ubat tido.. tido bukan main lena lagi.. Skang ni, ayiez da ok sikit.. manja lebey laaa kannn... uhuks.. Seb baik mamanya kuat. So far, mamanya tak demam or ceme² lagi.. aku kalau ceme² memang badmood okeh! ....... =p

Kedua
Plan yang tak jadi.

Sabtu.. 15 Jan 2011 , Ingat nak jumpa geng Street Fighter kat Warta Bangi. Tapi last minit semuanya tak jadi. Takpelah aku paham tu.. memasing ada komitmen.. Cakap jek ngan aku kalo tak jadi k.. aku ni bukanlah garang sangat nak paksa² korang datang.. tader hal lah..
Tapi.. aku terkilan sangat. Sebab sorang geng boling datang gak.. katanya dia tunggu lebey sejam.. sampai rugi RM8 dok men game kat aras 3 ..huks.. sorry bebs..bukan sengaja nak menipu kau tau. aku datang gak kat tempat boling tu.. cumanya aku datang lambat sket.. maklomlah ada anak kecik.. da siap sumenyer.. dak ayiez muak la, beron lah.. haish...
Minta maaf k.. aku tader niat nak kencing sesapa pung.. wat pe.. kau bukan tak kenal aku kan? .. Kita hanya mampu merancang... ^_*

At least, aku dapat jumpa salah seorang player baru SF ..abng wan Yariba a.k.a Ikan lumba² =D.. da lama kenal, tapi tak penah ramah mesra.. ai peramah kan kan? hak hak hak =p * jumpa selasa ni ehh

Ketiga
Sedap pakai benda ni =p

Suda 4 hari aku memakai slimming suit ni.. bez taw.. serius! tak tipoo.. nak wat keje pun tak rasa terganggu.. maklomlaaa benda tu melekat jek kat badan.. selesa la.. :)
Aku men boling pun pakai.. so.. easy to use.. kalo genk berminat.. leh add fesbuk zura eh? then PM.. :) .. Set ni ala-ala bengkung.. yang bersalin c-zer pon leh pakai, after 1 month.. Bukan hanya tok dapatkan shape asal.. tetepi menjaga kesihatan dalaman kiter. Murah! aku tak mampu nak beli set slimming beautiful ... ini jek aku mampu.. RM13+ .. hehe... yosh!

Keempat
Ayiez da berumor 2 bulan yo!

hari ni 15 Jan .. genap usia bayiku 2 bulan.. bermakna , cuti aku hanya tinggal sebulan! oh! sangatla tak bez! .. rasa cam nak sambung jek lagi bertahun-tahun.. =p

Kelima
Aku tader kaitan dalam ini gambar!

Kisah yang lepas usah diUngkit balik!
Kisah setahun lepas, aku malas nak Fk!
Aku tader kene mengena lam ini cerita / gosip / skandal!
Yang aku tahu.. kat 'situ' ada talam 2 muka!
Kalo Talam berlauk, or kuih talam. dat's my fav Okeh!
Tolong clearkan nama aku dan suami!
Aku tak terlibatttt ..
Pandai² korang la settle.. tak kuasa haku!

Keenam
Dengki @ Jeles?

Entah! aku bukan spesis camtuh!
Ko nak beli TV baru.. ada aku kisah?
Ko nak beli kete baru.. ada aku kisah?
Ko nak pasang ekon.. ada aku kesah??
Ko nak kuar pagi balik malam.. ada aku kisah?
Ko nak buat kolam umah ko.. ada aku kisah?
Ko nak tergolek terbalik lam umah ko.. ada aku kisah???
Lantak kauuuuuuuu la labu.....
Kalo aku ada rezeki lebey, aku pasang, aku beli, aku tukar!
Tapi, aku tader la sampai nak memburuk↓3kan orang.
Tader la aku nak jeling menjeling atau 'skodeng'
Sukati kauuuuuuula, kalauuuuuuu itu yang membuatkan hidup kauuuu bahagia..

Nites! aku da ngantOk, badan penat!