FOLLOW ME

January 21, 2011

Hadiah Kawan Baik!

Buat kali ke-5 menjOinkan diri dalam cOntest.
Aku dapat cOntest ni dari belog Hati Batu tak Bape Keras =p
Menang ke kalah belakang cerita.
Yang penting semangat! ahakz
-
-
-
Kali ini, aku jOin cOntest tentang 'Kawan Baik'
Yah, aku memang ada sowang kawan 'BAIK' .
Dia bukan popuan. Kenapa? PELIK erk?
*
*
*
Seorang isteri owang, seorang popuan, mempunyai seorang 'KAWAN BAIK' iaitu --->Lelaki
*
*
*
Meh, kita kenali 'kawan baik' aku ni, dan kenapa yah?
-
-
-
-
TARAAAAA
-
-
Jeng! Jeng! Jeng!
*****
****
***
**
*
Nama dier Kamarul Azizi , Nama glemer dier Ayoy, Klu dalam sukan boling Dassler . Umo? hmm, cube teka? Tua ke Muda? ahakz .. sama umo aku ler.. hohoho.. umo aku bape lak? ekekek.. kena buat kuiz nie =p
--
-
-
Kenapa Dia ni kawan baik aku?
*
*
*
* Aku senang berkongsi banyak perkara dengan die
seperti :-
******
*******
Bowling = we Ols tuka² pikiran dan pandangan tentang cara menyepin bola boling, follow thru, score, target. Event.. share segala macam citer tentang boling :) okeh!
******************
**************
Online Biz = Oke.. mungkin ada yang tak tahu.. dia ni juga salah seorang yang 'Gile' buat Online biz. Aku banyak belajar ngan dier selok belok online biz. How to Promote, How to Sell, How to control market n so On...... kena tau target market okeh! alamakm da macam buat biz lak..
-----------------
-------------
Kerana dia adalah dirinya = Sifat dan personality dia. He is caring person. Suka berkawan. nampak siyes dan pemaluuuuuuu tapiiiiiiiiiiii kalo dah kenal.. pot pet pot pet....... ahaha... .
Saya suke personaliti dia, dan lebey senang mempunyai 'kawan baik' seorang lelaki yang boleh simpan perkara² yang telah dikongsikan.
####################
** Sentiasa berdoa, semoga persahabatan saya an dia kekal selamanya. Insya'Allah, AMIN.
@_________@
Ini adalah umah terchenta dia. Mempunyai seorang dother yang sangat sOmel.
Jemputla singgah tok kenali dia yang bez fren saye ni

3 comments:

ayoy said...

wah, terharunya rasa.. tqvm my dear ajulaa.. semuga ukhuwah ini berkekalan hendaknya.. amin

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

welcomr dea Bff.

wannurfazrini said...

sangat suwitt gitu . goodluck !

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design