FOLLOW ME

January 26, 2011

9th Anniversary

ALHAMDULLILLAH
Suda semilan taon hidup bersama.
Macam² dugaan telah hadap.
Yang pahit, Yang Manes.
*
*
*
Hadiah yang paling bez?
Of kos la kehadiran Ayiez.. lapan taon kami ber-3
Aku + Papa + Apiez
-
-
-
Letey da nak jawab soklan orang yang 'prihatin' * bila nak tambah? bila nak berempat? kauuuuu ingat senanggggggggg ke nak buat anak Oiiiiiiiiiii?.......kalo Allah tu kata anak kauuuuu cuma satu sampai selama 8 taon..kau buatla camna pun.......kan? sengalz ^_@
#
#
#
Ni Pixca Last year.
Disambut kat Megalanes..
geng² Beta wat suprise la kunun..huhu. terharu Okeh..... =)
Dis yea, kami sambut berempat.. ^_*
-
-
Tarikh² penting masih melekat lam pale Otak aku ni.....
Time bercinta , bercinta la sangattttttttt.... bergayut enpon sampai bil 1k++..
hahha, merajok la, jeles la.. haisss, klaka bila ingat balik.. =p
-
-
Detim la sangat...walhal dier nak anto aku balik bangi .. Otw balik, singah dulu midveli jenjalan , makan ke, men boling sedas dua.. then balik.. salu lepak atau jalan² ni pun hari Sabtu.. sebab duluuuuuuuuu sabtu aku keje.. tapi half day.. time nak anto balik tu ler kuar jap. tapiiiiiii, aku kena sampai uma sebelum jam 6. Seee! aku tak penah de balik sampai memalam..., klu tak.. konfem kena libas ngan bapak akuuuuu.. * ayah aku garang weiiiiiiiii
-
-
so, tader la detim sangat kan kan kan? ahakz :D


Perangai en.somi yang memang buat aku hangen duluuuuu
erm.. : "dia slalu lupa sarapan aku" =p
We ols kan keje tempat yang sama..
Aku lah staf pertama kat 'situ' yang kawen sesama staf kat 'situ'
apiez tu ibarat cucu pertama 'situ' :D
Lepas aku, banyak pulak pasangan 'situ'
hehheeeee
follow the leader kah? :D ahakz
o! tadi aku citer pasal sarapan kan? hahaha terlebey suda mak.. =p
erm.. aku duluuuuuuuuuu staf lebri cuma 3 orang.
Aku, abang iwan dan Haji anas.. aku laaa popuan sorang. Apalagiiiiiiiii.. owez kena buli la..
mereke berdue tu, pepagi buter da kuar minum sampaila kol 9.30 - 10.00 pagi okeh...kebulur aku ni......so.. pesan makanan kat chenta hatiiiii... bila dia balik, aku kol...mana i nyer sarapan? tau chenta cakap per?
-
-
-
-
-
-
"alamak! abang da pesan da tadi, nasi lemak ayam ngan milo es kan? TERTINGGAL atas meje konter... abang da bayo dah......"
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa=p
So... itulah serba sedikit kemerapuan aku tentang aku dan chenta.
-
-
-


Persamaan kami
Suke gile atau senang citerr dipanggil 'Hantu bOling'
Fe stime date pun main boling, tapiiiiiiiiii ramai² k.. 2 lane 10 orang. gile koooooooo hahaha
tu main fun fun jek la.. kalo skang ni, 1 lane 3 orang pun aku malas nak tungu dahhhh
***Semoga aku dan dia berbahagia hingga akhir hayat bersama buah hati pengarang jantOng kami apiez dan ayiez.., Yang baik kita kekalkan bersama, Yang buruk tak yah amik masa nak Fk dan simpan, baek buang jejauh demi kesejahteraan bersama.. ***
AMIN.
Mana ujud nama NAZURA tu eh? =p

1 comments:

Hafida Amy said...

tahniah kak..9thn ek..lame tu..moge kekal bhgia hingge akhir hayat..amin..

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design