FOLLOW ME

January 24, 2011

3 in 1 ^_* stOry

MAKAN! yuk citer pasal makan.
Aku ni bukan seorang yang pemakan.
Agak cerewet bab makan.
Haissssss, sayo-sayoi yang ijo tu memang aku tak makan.
Asal ntah, aku rasa cam tersangkotttt jek kat tekak. heheh
Tapiiiiiiiiiiiiii
Aku suka men masak².
Suka masakkan tok family. tOk owang yang datang lom bape berani.. haihssss
sedap keeeee atoiiiiiiiiii..
Tapiiiiiiiiiii
da berjaya jugalahh, memasakkan tok orang yang datang umah.. exp time raye.. wooot wooot...
-
-
-
-
Kisah benar Okeh! fes time masak rendang ayam, tros ajak kengkawan datang uma.. fuhhhhhhhh, seb baik jadik okeh! .. tonggang terbalik jugakla dapo aku, ngan kertas resepi segala........hak hak hak, skangggggggggg, takyah kertas² resepi dah, aku men campak² jek... perghhhhh!! munyi cam tere jek eh? ..ala.....tOk aku cekik, ape der hallll .........=p
*
*
*
*
laaaaaaa ni, bukan nak citer pasal rendang segala ni...aku nak gitau, wiken ritu makan labu masak lemak.. ayoyoyo........sedap weh.. aku tatau, samada aku rasa sedap sebab aku masak kah? atau labu tu memang sedap? kah kah kah kah =p
ni la rupe cik puan labu yang telah diluyaikan....sangat sedap ditambah plak ngan ikan masin goreng, sambal sutun .. perghhhh, makan ngan nasi panas²..walawehhh huhuhu
Taraaaaaaaaaaaaaaaa
=
=
=
=
=
=
^^^^^^^^^^^^^^
-
-
-
-
stoRy 2
Nak citer sal budak botak.. uhuks...
Ayiez ni da stat daaaaaa nak wat keje.. like guling², meniarap.. hais...
korang ada petua a.k.a pemuda taks? nak ilangkan kuping atas kepala dia tu? adeh........yang belah atas ni menag cantekkkkkkkkkkk da clear.. kat belakang bikin mak geram noks.. hais.. da la dia tak bagi akuuuuu sentoh blakang pale dia.. nak ku cabotttttttt jek kepala dak ni.. then bersihkan, then aku pasang balik.. BLEY? ahakz =p
Buat la keje yang oi............ mama ada lagi less 20 days lepaks uma ni.. ley le koooooooo manje² :D
*
*
*
*


saya suda penat la mama.........ma rehatttttttttttt :D
-
-
-
-
-


mode : Celaruuuuuu.
Bila la barang yang aku pesan On9 ni nak sampai? .. hurmmmmmmmmm
mode : hepi
Alhamdullillahm rezeki agak murah wiken ritue.. ada 5 orang order zirana.. we we we...
mode : jiwa kosong
Yela... 20 hari jek nak layan anak 100% , pasni, da keje. mode konfem berubah2 ..penat.. huhu

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design