FOLLOW ME

December 16, 2010

Put3ra saya = 1 mOntH

"Ya Allah Ya Tuhanku
Terima kasih atas pemberianMU
* Insya'Allah, akan kujaga AMANAH ini sebaik-baiknya *
SemOga dia menjadi Insan yang sOleh. AMIN."
Sekejap jek kan.. dah sebulan umO baby Ayi3z.
Ini bermakna, suda 30 hari akooo berkampung dan terperap kat istana chentaku.. ^_*
layan pixca jOm
mama, ayi3z nak shusu.....
** nota : ini budak, kalO mau susu, tiada kesabaran....huuu menjerit trOs.. heheh


yO-yO!! ..saye suda tiga plOh hari taw.. tak lame lagi leh bOxing kamOo-kamOoo


Owh, saya sedu laaa
Mungkin hari ini adalah hari saya yang ke tiga plOh =D
Nampak? mama letak ketas atas dahi saya,,.........


mama nak ape? .. buai la ayi3z ni.... tau la saya kiuttt :D



ayi3z blakOn tanak pandang kamera....huii, bajet sOmel kah sayang?



hOnestly.. mama shuker bibir kamOOOoo



mehhh pelOk saye...meh saye nak kishhh kamOoo -kamOoo =D


ni la muke budak tak leh sabO.. berjaya gak mama snap :D



arh... lega suda......... hee, TQ mama.. ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design