FOLLOW ME

December 16, 2010

Kisah malam tadi = Bukan 18Sx ^_*

Abang adik.
Abang = Api3z dan adik = ayi3z

Flashback malam tadi jam 2.30 pagi.
ayi3z bangun dari tidO.. nak minum .. cam biase, jadual BF ayi3z
2.30 , pastu 4.30 , pastu 7.30 ..

Tengah bf ayi3z, tetiber ayi3z tersedak, trOk gak kOt, smpai kuat gile ayi3z nangeh. maybe sebab tekak dia pedey kOt.. cian anak mama.. pastu selang 1 minit, abang api3z lak nangeh! [ tim3 ni aku tengah cool kan ayiez, nak marah pon ader..apehal kauuu pun nak nageh sekali nieeeeee ] !!!

dalam riuh rendah tu, aku tanya api3z... nape apiez nangeh nie yang?....
api3z jawab ' mama, api3z tanak adik sakit, api3z takot.. kan kalo adik minum, pastu jadi camtu, adik boleh mati?....' huuuuuu.. gile bijak budak apiez ni.. mana dia bace?..hurmm.. .
-
-
-
-
-
sekali
-
-
-
-
-
-
ngan aku-aku sebak........... ntah, aku ni jiwa leleh skettt.. anak cakap camtu pun aku da sedey.. huuuuuu...sO, malam tadi, kami bertiga ' meriuh-rendahkan'uma kamiii...
huhu, sayangggg api3z n ayi3z ♥ LAF

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design