FOLLOW ME

December 10, 2010

Kecik ? ........... huuu

Yeah, ayi3z nak lepak stail camni.
sO..mama dia 3ks3rsize tangan lOrr =p


k3cik k3?

k3cik yee?
ye, akoo taw.. baby ayi3z akoo kecik
tapi
syukur Alhamdullillah, baby akooo sihat , akoo pun sihat.

* ayi3z sian kat mama dia ni.. tak perlu tahan lama sangat sakit, tak yah 'gunting' , jahit pun 2 jek.. teran pun 4 kali jek... sakit pun 3 jam jek... *

p/s : kecik ulu atii oke.. bila dengar orang cakap.. 'alaaaa..keciknyerrrrr ....ala halusnyaaaaaa.. alalaaaaaaaaaaaaaa..alaaaaaaaaaaaaaaa '

=( naneh ....

lahir baby ayiez 2.2 kg
now 3.2 kg after 25 days.
biar kecik time lahir, da lahir ni, bagi minum dan makan banyak2 biar tmOk. huhu

ORANG kita :-

Bila bujang tak kawen - BILA NAK KAWEN?
Bila da kawen - BILA NAK DAPAT ANAK?
Bila mengandOng - Alaaaaaa KECIKNYER PEROT
Bila baby dah lahir - Alaaaaaaaa.. KECIKNYER BABY
Bila da ada anak 1 - BILA NAK TAMBAH LAGI?

lagi sOklan????????????????

6 comments:

nanie said...

marahker?heheheh...cool babe..

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

tak marahhhhh..nasihatt:D

aint said...

tul2...cm sy smua ckp kecikye peruttt...xnmpk p0n...da 2?? nk besar cm ne lg????
pas2 dorg ckp nape kck sgt baby da 30w = 1.2kg??
da 2???nk cm ne lg??
now 35w...nnt da b'slin xtau r ape lg dorg2 nk ckp!!
sib baik mulut 0rg klu mulut tmpayan da lme da..
tul kata akak yg penting Alhamdulillah shtttt...

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

aint : huhu.. tula yang zura kater.. fitrah manusia kan.. sume nak argue.. haiss..
cuba la kuar dari mulut tu,

Alhamdullillah, sihat budak ni, sihat mak dier, ini???.......haish

cikCha said...

sudah pernah ku alami juga...nyampass gilerr nak jwb soklan2 budus tu tau...
eeyaarkkss...:/

ummie said...

bila anak dah beso nanti bila nak dpt menantu? cucu? hihihi..

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design