NUFFNANG

FOLLOW ME

Kecik ? ........... huuu

Friday, December 10, 2010 6 Comments A+ a-

Yeah, ayi3z nak lepak stail camni.
sO..mama dia 3ks3rsize tangan lOrr =p


k3cik k3?

k3cik yee?
ye, akoo taw.. baby ayi3z akoo kecik
tapi
syukur Alhamdullillah, baby akooo sihat , akoo pun sihat.

* ayi3z sian kat mama dia ni.. tak perlu tahan lama sangat sakit, tak yah 'gunting' , jahit pun 2 jek.. teran pun 4 kali jek... sakit pun 3 jam jek... *

p/s : kecik ulu atii oke.. bila dengar orang cakap.. 'alaaaa..keciknyerrrrr ....ala halusnyaaaaaa.. alalaaaaaaaaaaaaaa..alaaaaaaaaaaaaaaa '

=( naneh ....

lahir baby ayiez 2.2 kg
now 3.2 kg after 25 days.
biar kecik time lahir, da lahir ni, bagi minum dan makan banyak2 biar tmOk. huhu

ORANG kita :-

Bila bujang tak kawen - BILA NAK KAWEN?
Bila da kawen - BILA NAK DAPAT ANAK?
Bila mengandOng - Alaaaaaa KECIKNYER PEROT
Bila baby dah lahir - Alaaaaaaaa.. KECIKNYER BABY
Bila da ada anak 1 - BILA NAK TAMBAH LAGI?

lagi sOklan????????????????

6 comments

Write comments
nanie
AUTHOR
December 10, 2010 at 11:58 PM delete

marahker?heheheh...cool babe..

Reply
avatar
aint
AUTHOR
December 11, 2010 at 12:22 AM delete

tul2...cm sy smua ckp kecikye peruttt...xnmpk p0n...da 2?? nk besar cm ne lg????
pas2 dorg ckp nape kck sgt baby da 30w = 1.2kg??
da 2???nk cm ne lg??
now 35w...nnt da b'slin xtau r ape lg dorg2 nk ckp!!
sib baik mulut 0rg klu mulut tmpayan da lme da..
tul kata akak yg penting Alhamdulillah shtttt...

Reply
avatar
December 11, 2010 at 12:17 PM delete

aint : huhu.. tula yang zura kater.. fitrah manusia kan.. sume nak argue.. haiss..
cuba la kuar dari mulut tu,

Alhamdullillah, sihat budak ni, sihat mak dier, ini???.......haish

Reply
avatar
cikCha
AUTHOR
December 11, 2010 at 2:50 PM delete

sudah pernah ku alami juga...nyampass gilerr nak jwb soklan2 budus tu tau...
eeyaarkkss...:/

Reply
avatar
ummie
AUTHOR
December 22, 2010 at 5:30 PM delete

bila anak dah beso nanti bila nak dpt menantu? cucu? hihihi..

Reply
avatar