FOLLOW ME

December 27, 2010

cuti

Minggu ni, last cuti sekolah.
Minggu depan, 3 Jan 2011 da start skOla.
Tahun depan ( yang lagi beberapa hari nih) , abang api3z skOla sesi petang pulak.
Tapi..
abang api3z akan ikOt papa dari pagi.
sooooo.. sunyi gaban la umah ai nih.. :D

Yela... takkan everyday en.sOmi nak kuar Opis jam 11.30, amik api3z kat uma kan?
Ingat Opis tuuu bapakkk aku yang punya?.. kalO yer.. takpe.. :D
sO, pagi ...en.sOmi antar api3z ke umah 'umi' - uma taska .. nnti bila ai da start keje.. kat uma 'umi' gak nak tinggalkan ayi3z :D..........
so.. setiap hari, api3z akan naik kete 'umi' ke sekOlah, coz, umi pun mengajar di sekOlah KLIA .. , sesi petang juge .. :D ' umi' yang suggestkan camtuh.. sO.. oklah.. t kita kira la kosnyer yer'umi' .. :D ...........

Hurm.. sunyi la uma ai start next wiks..
Bila dia ada kat uma ni, asik bergadO jek ngan dier.. haiyOo
Bila da nak start skOla ni, mak dia lak mengada.. hhaa. lempang je sedas! :D

Skang ni, si abang la salu tolong mama ni...
tolong angkat / simpan / ambil / buang / barang- barang adik..
Bila dia da start skOla nanti.sume kena wat sendiri.. haiyO.
sape nak tOlong buai adik?.. huhuh

apiz .. apiz da masOk darjah 2 taw syayunk.. kejap je rase masa berlalu... masih terbayang² lagi dia jalan senget² bangun jatuh...cakap nak 'uhu' refer to susu.. skang da masok darjah 2.. sangat notty skang ni.. naseb baek mama tadO darah tinggi...haih.. mama da macam tarzan kat uma ni, terjerit sana sini.. hahhaa.. ^_*
Blajar rerajin k......

with laf .. ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design