FOLLOW ME

December 4, 2010

Blog!! oh Blog!!


Segmen Ujung Minggu..
pada akooo ni, hari-hari ujung mingguuu ^_*
Untuk tempoh enam ploh hari ni jek laaa eaaa

Okeh.. ni soklan-soklan cepu-perak * saloo cepu EMAS kan? ^_* dari Bro Ben..
Harosssla jawab yeaaa

# Usia anda berblog

2 tawon sebenornya.. tapi tahun 2010 baru la nak aktifff. sebelum ni belog cam siput ^_*

#Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog

Tade sape.. sebab memang suka menulis, merapu dan merepek.. lagipun mula-mula menjadikan belog ni sebagai tempat meluah perasaan sambil eksyen *wink ape yang ade.. hahaa 8 bikin panas je statement =p
J O K I N G ! ~

# Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog

Sebuah tempat untuk berkongsi pelbagai cerita, kebanyakannya cerita peribadi, xtvt diri. hidup, kawan2 dan nada juga gosip panas cik Kepochi.... ♥ ala.. lebey kurang cam Diary lor

# Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..

Honestly Cik Puan Green Apple dan Bro Ben.. deduanya ada gaya penceritaan tersendiri. Selain tuu, of koz la kuarga akoo dan kawan-kawan akoo

#Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT

Hmm... camner ekh?.. Bagitau jek la kat kawan tu.. belog ni umpama diary.. kau nak buat diary ape? pasal anak? pasal laki? pasal resepi? gosip? apa saje.. tapi jangan COPYCAT oke! ai dun loike..

# Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?

Pada pendapat akoo.. bagos berblogging, leh luah perasaan * tapi jangan overdose kay. sebab, apa yang kita luah dan gaya pembacaan kite ngan pembaca nadanya lain.. so haroslah berpada-pada... danb lagi.. kita leh kongsi macam-macam pandangan dengan readers..Kadang-kadang.. ilang sakit pening pale otak akoo bila membaca belog² yang sempoi nieee.. hiksss
Dalam sesi jelajah belogwalking pun camtu.. leh share idea ..* tak gitue?.....

******* So.. korang yang singgah atau terloncat dari belog bro ben.. jemput² la polow akooo ni.. pastu akooo polow korang balik... sapot ² each other eh? :D *******

tarikh tutup : ahad ni yee..tengahari. 5/12/2010
jom la join. dapat jugak berkenalan dengan blogger2 yang lain
atau
klik : Bro Ben
BABAIIII ♥

5 comments:

puteri cahaya. said...

haiii,... salam kenal. nice answer!..jom ke blog pu3 juga : http://ainblogger.blogspot.com/2010/12/blog-oh-blog.html

puteri cahaya. said...

haiii,... salam kenal. nice answer!..jom ke blog pu3 juga : http://ainblogger.blogspot.com/2010/12/blog-oh-blog.html

aeinio said...

salam singgah sini

Nur Mudrikah said...

datang ziarah dr blog encik ben..
jom ziarah sy pulak yok!

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

tengs Ols

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design