FOLLOW ME

November 23, 2010

Xnak MAMA nangis!


Dulu........... lama suda.. 5-6 bulan yang lepas kowt ..
ai menangis bila anak teruna ai yang sorang ni nak ikot nenek dia jalan......
sampai dia pun nangis sama bila tengok ai nangis..
gile kauuuuu...
7 tahun ai dengan dier.
main ngan dier, makan ngan dier, tido ngan dier.. gado ngan dier.. sume ngan dier...
Tak penah berpisah oke.........

Bukan sengaja buat² nak mengada² nangis.. 'KUNUN' takleh berpisah ngan anak..
Memangla mak sendiri jek pun yang nak 'pinjam' dia semalaman....... MASALAHnya
ai yang tak boleh pisah ngan dier......... Masa tu lak, ai preggy.. lagilaaaaaa.. EMOSI mudah tersentuh gitew........... Sorry mak.. tado niat pun nak wat @ kedekut anak ngan mak.. ('',) hehe......

Oke..... itu pembuka bicara ... Story dier lain.. hehehe

Bile jek eh? ai tak nangis bila apiz tinggalkan ai? huhu.......
Masa kena tahan wad 2 hari baru² ni , [lepas lahirkan fariz] ... apiz nak balik ngan papa dier..
ai nangeh! ... huhu, macam laaaaa tak dapat jumpa esok lusa time melawat kan? :(
Tapiiiiiiiiiiii.hanya naluri seorang ibu jek yang leh jawab persoalan ini... :)

Hurm....
Ni kes tadi.... kol 12.00 tgh tadi..
Atoknya ajak dier g muzium Sabtu nih...
Pastu dia cakap ape kat atok dier ....
' Apiz tanak tinggal mama dah tok....... nanti mama nangis lagi..'
alaaaaaaa suweeettnya anak mama....... LAF U DEAR! ♥
'Apiz nak tolong mama jaga adik'
alaaaaaaaaaaa.. lagi la aku sedey ....
' Apiz tanak mama nangis kalo apis tader.. '
alahai... tatau ai nak cakap ape..

Terima kasih TUHAN, sebab anugerahkan ai zuriat yang bijak laksana...

* Nanti... bila mama dan baby dah oke..kita ja;an-jalan satu famili kay sayang?.............. :D

3 comments:

zuhainikhusairi.blogspot.com/ said...

sweetnya apis..bijak pandai gitu..sejuk perut mama yer..

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

ThanX beb.. Itulah. sejuk perut ibu.. :)

nora said...

bijak nye apiz

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design