FOLLOW ME

November 17, 2010

Alhamdullillah... Lahirnya Baby Fariz




Alhamdulillah... segalanya berjalan lancar. Syukur, Amin, Amin, Amin.. Ya Rabbal Alamin.
Secara rasminya nama bayi ini adalah
Muhammad Farizuddin bin Muhammad Nazaruddin.
Masuk hari ini, genapla umurnya 2 hari di bumi Tuhan.

KenanganKU

Semasa mengandungkan..
Tidak mengalami kesakitan @ alahan yang teruk.
Biasalah alahan mengandung tu kan?
Tetapi, tidaklah sampai membawa ke hospital, atau mengalami kontraksi yang teruk di hujung2 kehamilan.

Aku..
sempat lagi berjalan2 ke Seremban di akhir2 melahirkan.
Sangkaanku..
due date 20 Nov.
Tak kusangka
baby Fariz keluar 15 Nov 2010..
Awal 5 hari dari tarikh jangkaan..

Terima Kasih Tuhan,
kerana memberikanku zuriat yang sungguh comel, baik, dan tidak meragam sepanjang 2 hari aku di hospital.

Terima Kasih en.somi, berulang alik 2 hari ke Hospital menjenguk aku dan baby.
Aku nampak muka2 keletihan en.somi...

Terima Kasih Hafiz, sebab jadi good boy, dengar cakap papa, tolong papa... ('',)

*** Aku akan kongsikan, pengalaman suka dan duka tatkala di bilik pemeriksaan dan labour room... bermula jam 5 am - 4 petang... Kenangan aku mula terasa sesuatu - sehingga naik ke wad... dan ragam para dokter pelatih..... yang.....................

Terima Kasih 4 All the Wishes... dan doa kalian.

3 comments:

Hafida Amy said...

kak..selamat dh ek..tahniah..tomeinye bb fariz..muaaahhhh...heee

Elin said...

kak zura...tahniah...cute nyer baby fariz...

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

Fida : hehehe....tq tq dear.. mUaxxx, da kish bagi pihak baby :)

Elin : tq dear.. Alhamdullillah

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design