FOLLOW ME

October 23, 2010

Xtvt SABTU kami ♥

Plan asalnya mau ke taman Bandar Baru Bangi @ PKNS jalan² senaman kaki dan teman dea apiz main skuter.... Tapi tak dapek... seawal jam 3.30 petang langit da gelap da.. itu kat area umah aku kat Kota Seriemas Nilai.. aku contact mak aku tanya cuaca kat Bangi.mak aku kata ujan lebat..... ('',) .... so.plan nak jalan² di taman adelah BATAL... sian apiz..
Next month lom tentu aku dapat eksersise kaki kat taman tue.. ntah² famili kecik aku da bertambah sowang lagi...... heheh.. can't wait u la dear lalink mama ..... ♪♫♫♫♪♥
Silalah layan pix yang agak merapu ni.sume under control.tiada 18SX.....ngeeeeeee (',)
Saya dengan encik suami.. saja ilangkan buhsan.. masa ni ngah menonton aksi ayah akuuu main 'illegal legue' ..haha...... penyokong yang tak bape nak setia.. punyalah eksaited bapak aku nak tunjuk bola yang baru dier beli.....en.suami, sila lah layan borak ngan ayah akuuu yea......
* aku wat wat mukeee lak..pp tu dah naek ..laki aku panggil muka aku bentuk buah pear.. adeee ke? =p


Seee.. cube teka ni dimana? .....nah 20 sen! klu betol... ahakz ♪♫♫♪

Apiz wif nenek dier...
Baru aku pasan.. ini adalah kali pertama aku tengok mak aku pakai jeans.. heheh
Salu tuuuuuuu..dia malu jek....heh.. hari ni mak ngan abah pakai sepasang gitue..
sama² pakai jeans dan shirt putey.. wahhhh, what a luvely couples. ♥

My dea son yang notty.
Hari ini, mama bagi awak 7 markah jek.
Sebab awak dok larik² dalam tempat boling tu
Jatuh kang..ilang lagi 1 gg.. ahahaha


Seeeeeeeeeeeee... suka sangat makan sumi ni....... aish...
nenek dia belikan dalam 25 biji.. Abis dalam masa 10 minit...
haishhhh.
balik ni, sila gosok GG yea...

***Inilah aktiviti Sabtu kami.... Sememangnya hari Sabtu adalah hari sesi temu famili. Jika tak berjumpa ngan femili aku, kitorang lepak Kajang. Jumpa femili en.hasbeng..... ('',) Adil kan?.. Mudahnyaaaa..sebab da dekat².. hehehe
To Apiz : Congrats sayang...tadi mama tengok awak main boling.. not bad oke.. banyak gak X (StriKe) n / (SpaRe) ... gud²....
To Usu : huhu, awak makin chubby..but..along LIKE ur new hair style....stylo beb!
To Acik : Aseklaaaaaaaaa tukaQ hp yer......ngeh ngeh ngeh.. mekasey taw banje Noget a.k.a Nuget..

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design