FOLLOW ME

October 24, 2010

Update : Wiks 36 1 day .. ('',)

Kaki ♪☺♫♫♪
Suda bengkak like kaki gajah

Perut ♪☺♫♫♪
Suda nampak strech mark
adoiii..kono beli Bio-Oil nieh

Pipi ♪☺♫♫♪
Semakin tembam
like buah pear
dahi jendul ..pipi turun hiks

Perut ♪☺♫♫♪
Semakin beso
Last month snap taderla beso sangat

Rambut ♪☺♫♫♪
Ada yang gugur sudaaa

Mood Makan ♪☺♫♫♪
Semakin kurang
Sebab merasakan tiada ruang tok masuk

Berat ♪☺♫♫♪
Semakin naik ..
sudah 58 kg

Baby ♪☺♫♫♪
Semakin aktif
Semakin mengeras
Semakin notty
Makin aku dapat rasakan ('',)

Perasaan ♪☺♫♫♪
Nerves sume ade
Even ini baby yang ke-2
Tapi pengalaman pertama suda terlalu lama

Pinggang ♪☺♫♫♪
Lenguh gile..
Tatau nape uhuks =(

XTVT hari ni ♪☺♫♫♪
= Masak tok femili kecik aku ni
= Kemas uma sikit² sebab semalam aku da servis
= Basuh baju
= Jap lagi nak lipat baju pulak
= Lepas lipat baju nak iron baju tok seminggu plak
= Lepas tu...

^^^^^^^^^^

Aku nak rest pepuas sambil layan Muvie.. tak kisahla muvie ape..
Sebab sume benda aku da selesaikan. ('',)

Aku ni jenis tak suke harap bantuan orang tok settlekan keje aku..
Selagi rasanya larat nak buat....
Aku buat.
Klu tak larat, baru mengadu ket encik suami.. minta tolong buatkan..

Doa-doakan la supaya baby aku sihat dan aktif macam aku jugak =)
Doa-doakan jga janganla dia nak kuar awal.
Too much plan da ada lam pale aku nie......

('',) ♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪♪☺♫♫♪

2 comments:

shariff said...

semoga di permidahkan olehNYA...

♥ azura wif lurvee ♥♥ said...

thanx sharif.
thanx follow
zura follow awak balik yea

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design