NUFFNANG

FOLLOW ME

Today ♪♪♪

Thursday, October 28, 2010 0 Comments A+ a-

Aktiviti today
yang aku rasa bakal membuatkan kebulur
heheheh
('',)

## Shelving
Shelving tu susun buku ea..
Da tak larat da sangat rasanya
Tapi kena wat gak.. gugugu
Kang, ada mato² memandang
Selagi tak terguleks, kita buat la ea

## Now 8:20 am
En.Suami belum menghantar makanan lagi
Aku da lapo nie
ehhh, silap... baby da lapo nie.. gagaga
Semalam petang just makan roti² kat King's jew
mana cukup .. hehe

## 9.00 a.m
Meeting dengan Tuan KP
Tuan KP adalah Ketua Pustakawan.
Ketua segala Ketua yang ada kt Library oke. ♥
Masalahnya,
Meeting tader makan, oke fine.. dasar jimat cermat.
Konfem meeting ni lama gile...
Aku tengok shedule dari jam 9.00 - 11.30 ..
Arhg.. gile lame! .. kol bape aku nak makan ? .. uwaaaaaa

## Fenin + Dizzy + Ceme² + BatOk
Biasalah..
Bila da jaga orang demam, secara automatiknya
tukang jaga pun demam sekali
So.... aku da rase tak sedap badan da nie.
Layan jek la.. Zasssss

## T E R I N G I N
aish.. tekak ni tetiba teringin nak makan
roti sardin garing....
nak ! nak ! ... esok la ajak en.suami detim ('',)
hehehhee