NUFFNANG

FOLLOW ME

Take Care Dear ♥

Monday, October 04, 2010 2 Comments A+ a-

Hurm.. lately ni, banyak terbaca @ terdengar @ terlihat perkhabaran sedey dari sahabat dan kuargaku sendiri... :(

Emma Azwin :
Take care taw. Saya rasa sedikit sedey bila bace belog awak ttg miscariage bb 7 weeks. Syukur Alhamdullillah awak tak perlu buat DnC. Sakit oke. Even aku tak penah buat natang tu, membacanya saja sudah cukup mengerikan. Hurm. Jaga diri, jaga pemakanan.. namo aktif² sangat. Orang kata.. lepas gugur ni, lagi cepat lekat. Saya mendoakan agar awak cepat perolehi orang ke-3 .. menambahkanlagi keharmonian umahtangga.

Saya sendiri, bila bleeding sket.. [walhal sebab saya ni too xtif] kepala otak saya da fk yang bukan². gugur ke? baby x oke ke?.. haih* ... ini plak kes yang jadi pada awak, lagi la saya fk yang bukan² kalo benda tu jadi pada saya. Saya mendoakan kesejahteraan dan kesihatan awak yea.
Jangan sesedey. Saya taw..luaran memang tak nampak....dalaman, sape yang tahu... ('',)

Cik Ain
Saya pun mengikuti perkembangan awak since awak start berbelog citer perihal majelis kawenyang gorjes. =D .. saya suke. Pink lagi. ai likeee ♥. Awak pun sama, jaga diri. Jangan buat keje berat². Makan kena jaga... jangan stress²... ada my fren tu lagi la....2 weeks kena baringg jew takleh wat pape...... sebab bebetul nak jaga zuriatnya. Alhamdullillah, heart-beat bb masih ada. Jaga bebaik ye.. Setiap anak tu ada rezekinya. Insya'Allah. Semoga ibu dan anak sihat² saje. ♥

AcikTon = Mum Iyoi
Ni nak wish cepat sihat tok mirul a.k.a iyoi.. cian dier demam dari khamis lepas ye.. Ibunya bagila anak minum air badak.. takkan nak bagi bebudak minum air 100 plus kot.. Musim 'kureng sihat da tibe nieh' cian iyoi......da makin susut da badannya...... ('',) kish pelukkk tiom kat iyoi yer......

Abah = My Dady
Herm...along dengar abah sesak nafas ahad malam tue. Abah jangan makan labu bebanyak, Memangla masak lemak tu shedapppp bangat... tapi angen....Klu tak biasa makan..... tu yang tutup rongga pernafasan....Mujur zamri ada umah.leh bawa abah g kinik.klu tak? takkan abah nak drive sendiri? ish ish ish....... Ingat tau.... pesan along nie .

Azmee = Angah
Mie, makan ubat yang doc suggest. Jangan rasa da sihat.ko stop makan ubat.....oke. Janji taw. Hanya aku dan ko yang tahu apa yang ko tanggung selain ALLAH. bersabarlah yer...

*Allah takkan menguji hambanya dengan ujian yang tidak mampu ditanggung oleh hambanya*
* Saya mendoakan kalian sume cepat sembuh, kembali sihat dan ceria.

2 comments

Write comments
~emma~
AUTHOR
October 5, 2010 at 12:36 PM delete

TQ zura write post special untuk aku..pasni mesasing kene jg diri..ko tu pun same tau..lgi2 nak dkt due nie..Take care ekk..

Reply
avatar
October 5, 2010 at 1:20 PM delete

hhee, welkam². Aku ni pun sakit² da. rase cam bb nak kuar awal jek. Huhuhuh...
Urm.. Oke. take care. sesama take care. baru aci..
sapelah patner boling aku nex ni. hahahah

Reply
avatar